Re : Temps Europa GFS = winters

Bericht van: Enduk (Kampen) , 20-12-2010 08:47 

Vooral 2e Kerstdag zeer koud. Als je op Topkarten verder bladert dan tot in 2011 echt koud. Ik zie daar eigenlijk niets meer terug van die dooiaanval.
Bericht laatst bijgewerkt: 20-12-2010 08:50

Temps Europa   ( 1505)
Jaap (Enkhuizen) -- 20-12-2010 08:34
Re : Temps Europa   ( 803)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 20-12-2010 08:39
Dooigrens ergens boven Vlaanderen?   ( 804)
Diederik (Brecht, Noorderkempen) ( 28m) -- 20-12-2010 08:57
Re : Dooigrens ergens boven Vlaanderen?   ( 558)
Frans (Schiedam) -- 20-12-2010 09:18
Re : Temps Europa GFS = winters   ( 1016)
Enduk (Kampen) -- 20-12-2010 08:47
Re : Er is geen touw meer aan vast te knopen...   ( 1062)
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 20-12-2010 08:52
Re : Er is geen touw meer aan vast te knopen...   ( 687)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 20-12-2010 08:59
Re : Er is geen touw meer aan vast te knopen...   ( 594)
Gijsbert (Putten) -- 20-12-2010 09:07
Re : Temps Europa GFS = winters   ( 810)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 20-12-2010 08:53
Re : Oper = trendsetter! 😉   ( 870)
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 20-12-2010 08:54
Re : Temps Europa GFS = winters   ( 724)
Jaap (Enkhuizen) -- 20-12-2010 08:54
  HIer mengt zich weer sneeuw onder de regen 🙂  
Joachim (München) ( 545m) -- 20-12-2010 09:08
Min. Temps overzicht Weerplaza   ( 912)
Jan (Workum, FRL) -- 20-12-2010 09:23
Re : Min. Temps overzicht Weerplaza   ( 477)
Johan (Nieuwmoer) ( 16m) -- 20-12-2010 09:33