Prachtig en sfeervol vast gelegd Erwin .

Bericht van: Sytse(Terschelling) , 20-12-2010 10:40 


Foto's uit een winters Zelhem.   ( 1121)
Erwin (Zelhem, Gld) ( 18m) -- 20-12-2010 10:03
Re : Foto's uit een winters Zelhem.   ( 540)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 20-12-2010 10:06
Re : Foto's uit een winters Zelhem.   ( 480)
Oud-Gebruiker <ID-4152> ( 20m) -- 20-12-2010 10:06
Ziet er weer heerlijk uit...   ( 504)
Peter (Haarlem) -- 20-12-2010 10:07
  Mooi zeg 🙂, hier 'maar' 12cm.  
Arnaud (Doetinchem) -- 20-12-2010 10:29
  Prachtig en sfeervol vast gelegd Erwin .  
Sytse(Terschelling) -- 20-12-2010 10:40
Mooi Erwin! Heb zelf nog geen avond-/nachtfoto's   ( 553)
Hans (Eindhoven) ( 17m) -- 20-12-2010 11:11