Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
Laat die kinderen maar lekker het ijs schoon schuiven
Bericht van: Lennart (Ottersum) , 20-12-2010 15:50
Goed voor de ijsgroei en hebben ze wat te doen in hun vakantie!
Quote selectie
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
Schaatsplezier in en rond Sneek
(
1425)
Dirk (Sneek)
(
1m)
-- 20-12-2010 15:27
Leuk zeg, sneeuw is mooi, ijs is beter!
(
825)
Daniƫl (Aalsmeer)
(
-4m)
-- 20-12-2010 15:32
hier 10 cm sneeuw op ijs, ga skaten (langlauf vrije-stijl)
(
755)
Vincent (Westerhaar, Ov) -- 20-12-2010 15:37
mooie foto's. Ik denk dat ik nog wel een dag vrij neem
(
549)
Eric, Rotterdam -- 20-12-2010 15:54
de tocht der tochten
(
952)
Nick (Amsterdam Zuid) -- 20-12-2010 15:36
Re : de tocht der tochten
(
765)
Martin (Wolvega) -- 20-12-2010 15:46
Re : Schaatsplezier in en rond Sneek
(
761)
Harry (Echtenerbrug) -- 20-12-2010 15:44
Re : Schaatsplezier in en rond Sneek
(
634)
Dirk (Sneek)
(
1m)
-- 20-12-2010 15:49
Re : Schaatsplezier in en rond Sneek
(
686)
Harry (Echtenerbrug) -- 20-12-2010 15:52
Doet je hart weer sneller kloppen, dit!
(
706)
Theo (Buren Ameland) -- 20-12-2010 15:46
Prachtig Dirk!
Eric (Oenkerk) -- 20-12-2010 15:48
Laat die kinderen maar lekker het ijs schoon schuiven
(
713)
Lennart (Ottersum)
(
14m)
-- 20-12-2010 15:50
Re : Laat die kinderen maar lekker het ijs schoon schuiven
(
595)
Theo (Buren Ameland) -- 20-12-2010 16:06
Re : Laat die kinderen maar lekker het ijs schoon schuiven
(
614)
Harry (Echtenerbrug) -- 20-12-2010 16:12
Al langere tochten mogelijk?
(
693)
Alwin (Wijbosch) -- 20-12-2010 15:53