Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
Re : Begint hier nu pas licht te sneeuwen..
Bericht van: Peter (Mariakerke bij Gent) , 21-12-2010 03:36
Lijkt me echt wel voor een groot deel gestuikt, maar ik kan me vergissen. In elk geval: wat er van over blijft gaat echt jouw kant op: je krijgt de hoofdbrok.
Quote selectie
Skyscapes
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
Waar zijn de mensen van Oost-Vlaanderen en Vlaams Brabant
(
1141)
Simon ( Wenduine )
(
12m)
-- 21-12-2010 01:15
Re : slapen ivm slaapgebrek
(
834)
Remco(Amstelveen-zuid) -- 21-12-2010 01:17
Re : Waar zijn de mensen van Oost-Vlaanderen en Vlaams Brabant
(
915)
Jelle (Ham)
(
23m)
-- 21-12-2010 01:20
Ja deze die klagen dat er nooit valt liggen al te slapen
(
938)
Peter (Mariakerke bij Gent)
(
7m)
-- 21-12-2010 01:26
Hmm, hier in Merelbeke matige sneeuw en een extra dekje
(
789)
Timothy (Merelbeke)
(
27m)
-- 21-12-2010 01:28
Hier in Gentse binnenstad weer alles wit
(
803)
Christophe (Melle) -- 21-12-2010 01:36
Re : Hier in Gentse binnenstad weer alles wit
(
905)
Peter (Mariakerke bij Gent)
(
7m)
-- 21-12-2010 01:39
Re : Hier in Gentse binnenstad weer alles wit
(
697)
Christophe (Melle) -- 21-12-2010 01:50
Re : Hier in Gentse binnenstad weer alles wit
(
835)
Peter (Mariakerke bij Gent)
(
7m)
-- 21-12-2010 01:55
Re : PS: ik kijk maar paar dagen vooruit
(
800)
Peter (Mariakerke bij Gent)
(
7m)
-- 21-12-2010 02:00
hier in Leuven matige sneeuwval
(
843)
Tim (Kessel-Lo) -- 21-12-2010 01:21
matige tot zware sneeuwval nu al 1,5cm erbij en
(
733)
Tim (Kessel-Lo) -- 21-12-2010 01:33
Re : met de hakken over de sloot: regen > sneeuw
(
971)
Peter (Mariakerke bij Gent)
(
7m)
-- 21-12-2010 01:43
Re : met de hakken over de sloot: regen > sneeuw
(
744)
Jelle (Ham)
(
23m)
-- 21-12-2010 01:46
Re : oosten van de provincie ja
(
904)
Peter (Mariakerke bij Gent)
(
7m)
-- 21-12-2010 02:03
Ik blijf er speciaal voor wakker!
(
700)
Steven (Maaseik) -- 21-12-2010 02:04
Re : Ik blijf er speciaal voor wakker!
(
769)
Peter (Mariakerke bij Gent)
(
7m)
-- 21-12-2010 02:08
nog maar eens het bewijs
(
690)
Tim (Kessel-Lo) -- 21-12-2010 02:17
Re : Kust krijgt wel wat verwacht werd: paar centimeter over
(
812)
Peter (Mariakerke bij Gent)
(
7m)
-- 21-12-2010 02:20
Re : En idd, zelfs met live radar is het lastig
(
734)
Peter (Mariakerke bij Gent)
(
7m)
-- 21-12-2010 02:24
mijn mooiste sneeuwervaring van de laatste 10 jaar
Tim (Kessel-Lo) -- 21-12-2010 02:28
Re : Hoe zit het nu daar?
(
664)
Peter (Mariakerke bij Gent)
(
7m)
-- 21-12-2010 03:29
Begint hier nu pas licht te sneeuwen..
(
685)
Steven (Maaseik) -- 21-12-2010 03:32
Re : Begint hier nu pas licht te sneeuwen..
(
836)
Peter (Mariakerke bij Gent)
(
7m)
-- 21-12-2010 03:36
gaat hier ongelooflijk hard
(
793)
Tim (Kessel-Lo) -- 21-12-2010 01:51
Lelystad nu al -16,5!!!
(
1131)
Jordi (Utrecht/Ruurlosebroek) -- 21-12-2010 01:29
Re : Lelystad nu al -16,5!!!
(
807)
Tjeerd (Lelystad) -- 21-12-2010 01:38
Hier is het ook aan het sneeuwen ( licht )
Simon ( Wenduine )
(
12m)
-- 21-12-2010 01:34
Sneeuwdump!
(
943)
Kim (Lede)
(
38m)
-- 21-12-2010 01:34
sneeuwt hier harder dan gisteren...
Tim (Kessel-Lo) -- 21-12-2010 01:41
Intensiteit was idd hoog
(
702)
Kim (Lede)
(
38m)
-- 21-12-2010 01:53
Bui heeft hier 5cm opgebracht
(
724)
Kim (Lede)
(
38m)
-- 21-12-2010 01:42
Re : Waar zijn de mensen van Oost-Vlaanderen en Vlaams Brabant
(
713)
Kevin (Merchtem) -- 21-12-2010 01:55
Re : Waar zijn de mensen van Oost-Vlaanderen en Vlaams Brabant
(
650)
Tim (Kessel-Lo) -- 21-12-2010 02:01
hasselt lichte sneeuwval
(
638)
Bram (hasselt) -- 21-12-2010 02:04
Hier oosten van Limburg idem. Tact -4.6
(
677)
Frank (Zutendaal, B-Limburg)
(
95m)
-- 21-12-2010 02:19