Vandaag Fries Kampioenschap Marathon bij Hindelopen.

Bericht van: Dirk (Sneek) , 21-12-2010 10:28 

Prachtig ijs volgens de foto die gisteren is genomen op het IJsselmeer bij Hindelopen. (foto W. Heida/weersinformatie.com)

Plopperdeplop en veel sneeuw

hoe zit het eigenlijk met de tocht der tochten?   ( 1111)
Glenn (Kalmthout) -- 21-12-2010 10:23
Lijkt me nog te vroeg - nog weinig meldingen over marathons   ( 934)
Diederik (Brecht, Noorderkempen) ( 28m) -- 21-12-2010 10:27
Ijs dik genoeg om overal te vegen?   ( 818)
Willem (Gent) -- 21-12-2010 10:28
Re : Lijkt me nog te vroeg - nog weinig meldingen over marathons   ( 708)
Eddy (Ommen) -- 21-12-2010 10:33
Vandaag Fries Kampioenschap Marathon bij Hindelopen.   ( 1117)
Dirk (Sneek) ( 1m) -- 21-12-2010 10:28
die is gaaf....   ( 578)
Christiaan (Utrecht) -- 21-12-2010 10:50
Re : hoe zit het eigenlijk met de tocht der tochten?   ( 826)
Cees-Rotterdam -- 21-12-2010 10:29
Het bruggetje van Bartlehiem.   ( 844)
Eric (Sprundel) -- 21-12-2010 10:35
Re : Het bruggetje van Bartlehiem.   ( 670)
Johan (Hardegarijp) -- 21-12-2010 10:46
Re : Het bruggetje van Bartlehiem.   ( 545)
Chris (Eastermar) ( 1m) -- 21-12-2010 11:43
Gekwakkel??   ( 971)
Seppie (Buren GLD.) -- 21-12-2010 10:38
  hahaha hoe kom je bij die term?  
Chris (Eastermar) ( 1m) -- 21-12-2010 11:36
Re : hoe zit het eigenlijk met de tocht der tochten?   ( 778)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 21-12-2010 10:31
100-tal Hellmannen in één vorstperiode zeker?   ( 814)
Diederik (Brecht, Noorderkempen) ( 28m) -- 21-12-2010 10:34
Re : 100-tal Hellmannen in één vorstperiode zeker?   ( 706)
Glenn (Kalmthout) -- 21-12-2010 10:41
Re : hoe zit het eigenlijk met de tocht der tochten?   ( 744)
Glenn (Kalmthout) -- 21-12-2010 10:35
Even geduld nog Glenn   ( 952)
Jan (Workum, FRL) -- 21-12-2010 10:31
  Ik schat een 8 tot 13cm. (op de windwakken na)  
Dirk (Sneek) ( 1m) -- 21-12-2010 10:35
Re : Oldambtrit komt meestal eerst..   ( 878)
Mark (Groningen) ( 1m) -- 21-12-2010 10:47
  Yep, telt ook voor de 11-merentocht.  
Dirk (Sneek) ( 1m) -- 21-12-2010 11:22
Ter vergelijking: Route Noorderrondrit   ( 1021)
Harro (Winsum Gn) -- 21-12-2010 10:54
Oh ja dat was de tocht die altijd voor de Elfstedentocht   ( 530)
Mark (Groningen) ( 1m) -- 21-12-2010 11:44