Re : Dooi..waar?

Bericht van: meteo zele , 21-12-2010 12:00 

Hier in Zele nu reeds +0.6°
Mist en af en toe wat motregen.
groetjes Meteo zele.

Dooi..waar?   ( 1730)
Erwin (Venlo) -- 21-12-2010 11:54
Ik weet niet welk model dat is   ( 1377)
Chris (Eastermar) ( 1m) -- 21-12-2010 11:56
Re : Ik weet niet welk model dat is   ( 1164)
Erwin (Venlo) -- 21-12-2010 11:58
Re : Ik weet niet welk model dat is   ( 937)
Lennart (Ottersum) ( 14m) -- 21-12-2010 11:59
Overmorgen in het westen dooi/ oosten niet   ( 829)
Chris (Eastermar) ( 1m) -- 21-12-2010 12:01
Re : Dooi..waar?   ( 784)
meteo zele -- 21-12-2010 12:00
Die kaart is niet voor morgen.   ( 835)
Jim (Voorburg) -- 21-12-2010 12:02
Re : Die kaart is niet voor morgen.   ( 754)
Chris (Eastermar) ( 1m) -- 21-12-2010 12:02
Dooigrens zal vandaag niet veel verder noordwaarts gaan   ( 770)
Roeland (Deurne - NL) -- 21-12-2010 12:08