Zo zie ik hem graag🙂

Bericht van: Rowan (Nijmegen) , 24-12-2010 00:25 


Ensemble GFS2318 t/m +180 (De Bilt)   ( 1086)
Sjoerd (Leiden centrum) ( 13m) -- 24-12-2010 00:07
Re : Mooi zo! Het kost de modellen wat moeite...   ( 899)
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 24-12-2010 00:09
Gewoon ijsdagen hoor op een brede kuststreek na   ( 778)
Rowan (Nijmegen) -- 24-12-2010 00:09
Re : Gewoon ijsdagen hoor op een brede kuststreek na   ( 1037)
Sjoerd (Leiden centrum) ( 13m) -- 24-12-2010 00:13
Dat is minder   ( 612)
Rowan (Nijmegen) -- 24-12-2010 00:18
  Re : T2m n.o  
Albert (Delfzijl) -- 24-12-2010 00:13
Re : T2m n.o   ( 622)
Krijn (Garrelsweer gr.) -- 24-12-2010 00:14
Re : T2m n.o   ( 514)
Albert (Delfzijl) -- 24-12-2010 00:20
Re : T2m n.o   ( 592)
Steven (Gavere) ( 10m) -- 24-12-2010 00:15
Re : T2m n.o   ( 534)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 24-12-2010 00:16
Re : T2m n.o   ( 641)
Harry (Echtenerbrug) -- 24-12-2010 00:19
Re : T2m n.o   ( 462)
Steven (Gavere) ( 10m) -- 24-12-2010 00:24
Re : T2m z.o   ( 666)
Rik(Maastricht) ( 140m) -- 24-12-2010 00:23
  Zo zie ik hem graag🙂  
Rowan (Nijmegen) -- 24-12-2010 00:25
Wow, behoorlijke uitschieters naar beneden..   ( 546)
Rico (Den Bosch) -- 24-12-2010 00:25
Re : T2m z.o   ( 545)
Albert (Delfzijl) -- 24-12-2010 00:27
  kop der veur!  
Daniƫl (Blauwestad-Oldambt) -- 24-12-2010 00:31
Re : T2m z.o   ( 423)
leviathanfd (Heerlen) -- 24-12-2010 00:59
Ensemble GFS2318 (De Bilt)   ( 620)
Sjoerd (Leiden centrum) ( 13m) -- 24-12-2010 00:22