Update zuid-Limburg (EPIC SNOWFALL)

Bericht van: Piet Berger (Simpelveld) , 24-12-2010 00:26 

Echt ongeloofelijk hier, en het gaat nog even door!
Getuige ook deze foto's (snapshots met pocketcam)







Bericht laatst bijgewerkt: 24-12-2010 00:27

Update zuid-Limburg (EPIC SNOWFALL)   ( 2625)
Piet Berger (Simpelveld) ( 169m) -- 24-12-2010 00:26
  Die 1e foto niet normaal wow😀  
Rowan (Nijmegen) -- 24-12-2010 00:27
Kan zelf bijna niet geloven dat het in mijn tuin is 😀   ( 1036)
Piet Berger (Simpelveld) ( 169m) -- 24-12-2010 00:30
Re : Kan zelf bijna niet geloven dat het in mijn tuin is 😀   ( 886)
Harry (Echtenerbrug) -- 24-12-2010 00:31
Doe ik!   ( 876)
Piet Berger (Simpelveld) ( 169m) -- 24-12-2010 00:33
Re : Doe ik!   ( 827)
Harry (Echtenerbrug) -- 24-12-2010 00:34
Re : Doe ik!   ( 676)
Daniël (Blauwestad-Oldambt) -- 24-12-2010 00:35
zo dan !   ( 820)
Chris (Den Haag, ZH) -- 24-12-2010 00:28
  Re : WOW! Jemig wat veel! 🙂  
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 24-12-2010 00:30
  Niet normaal man!  
Steven (Gavere) ( 10m) -- 24-12-2010 00:30
Zou een witte kerst wel gaan lukken?   ( 888)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 24-12-2010 00:30
Dan moet er nu 100mm warme regen gaan vallen binnen 6u! 😉   ( 988)
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 24-12-2010 00:32
Re : Zou een witte kerst wel gaan lukken?   ( 587)
Jeroen (Leeuwarden) -- 24-12-2010 01:02
Re : Update zuid-Limburg (EPIC SNOWFALL)   ( 829)
Rob(Venlo) -- 24-12-2010 00:30
Re : Update zuid-Limburg (EPIC SNOWFALL)   ( 753)
Bastiaan (Nijmegen) -- 24-12-2010 00:30
  Niet normaal, prachtig 🙂  
Albert (Delfzijl) -- 24-12-2010 00:31
Als echte sneeuwliefhebber   ( 814)
David (Beersel) -- 24-12-2010 00:31
Re : Als echte sneeuwliefhebber   ( 754)
Piet Berger (Simpelveld) ( 169m) -- 24-12-2010 00:32
Alweer tuinstoelen buiten in de winter   ( 868)
Henk L. (Groningen) -- 24-12-2010 00:32
  😀😀  
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 24-12-2010 00:33
  😀  
Harry (Echtenerbrug) -- 24-12-2010 00:33
Re : Alweer tuinstoelen buiten in de winter   ( 834)
Piet Berger (Simpelveld) ( 169m) -- 24-12-2010 00:35
mooiste   ( 711)
Chris (Den Haag, ZH) -- 24-12-2010 00:36
Langlaufen staan hier klaar :P   ( 778)
Piet Berger (Simpelveld) ( 169m) -- 24-12-2010 00:48
Lift   ( 595)
Chris (Den Haag, ZH) -- 24-12-2010 00:54
Wát een berg!   ( 698)
Jim (Voorburg) -- 24-12-2010 00:33
  Re : Wat een dik pak zeg. Mooi hoor. 😀  
Mark (Groningen) ( 1m) -- 24-12-2010 00:35
Re : Ok, ik ga slapen   ( 647)
RemcoF (Amstelveen) -- 24-12-2010 00:36
Wow! Schoon pakske sneeuw! 🙂   ( 685)
Mieke (Hamme) -- 24-12-2010 00:38
Whaaahhhh!   ( 696)
Ronald (Groningen) -- 24-12-2010 00:40
Ben jaloers, had stiekem gehoopt   ( 686)
tjalling(hengelo-ov) -- 24-12-2010 00:42
Nog niet de neiging gehad op een van die stoelen te   ( 602)
Steijn (Amersfoort-Zuid) -- 24-12-2010 00:52
Gehad ja, doen nee   ( 737)
Piet Berger (Simpelveld) ( 169m) -- 24-12-2010 00:54
  Re : Geweldig Piet, wat een bak sneeuw...  
Hans (Eindhoven) ( 17m) -- 24-12-2010 01:02