Genieten, genieten en nog eens genieten!

Bericht van: Piet Berger (Simpelveld) , 24-12-2010 01:42 

Wat een bak sneeuw hier in het zuiden he!

Volle Balkon + foto's...   ( 1190)
Riny (Kerkrade) ( 168m) -- 24-12-2010 01:40
Genieten, genieten en nog eens genieten!   ( 595)
Piet Berger (Simpelveld) ( 169m) -- 24-12-2010 01:42
Zeker genieten...   ( 510)
Riny (Kerkrade) ( 168m) -- 24-12-2010 01:44
Re : Volle Balkon + foto's...   ( 535)
Bastiaan (Nijmegen) -- 24-12-2010 01:44
  Hier in Luyksgestel een zelfde beeld  
Marcel (Luyksgestel) ( 35m) -- 24-12-2010 01:45
Re : Volle Balkon + foto's...   ( 474)
Jeroen (Leeuwarden) -- 24-12-2010 01:49
Het is een prachtig gezicht. Mooi gezien trouwens   ( 518)
Hans (Eindhoven) ( 17m) -- 24-12-2010 01:58