Re : Heerlijk pak inderdaad😀

Bericht van: Rick (Terborg Gld) , 24-12-2010 09:12 

Het sneeuwt nogsteeds wel aardig. Het zal zo wellicht wel afnemen, maar alles wat nog valt is mooi meegenomen natuurlijk🙂


Mooi Erwin!
Dat bedoel ik dat is de situatie in onze regio en dat is toch ook een flink pak dacht ik zo 😀


Sneeuwduinen   ( 1303)
Björn (Neerbeek) -- 24-12-2010 09:04
  Het is niet alleen Limburg. Ook hier inmiddels 20+ Dek 😀  
Rick (Terborg Gld) ( 13m) -- 24-12-2010 09:07
Re : Het is niet alleen Limburg. Ook hier inmiddels 20+ Dek 😀   ( 899)
Theo (Venlo) -- 24-12-2010 09:08
Re : Het is niet alleen Limburg. Ook hier inmiddels 20+ Dek 😀   ( 966)
Rick (Terborg Gld) ( 13m) -- 24-12-2010 09:09
  Hier zo'n 11 a 12 cm.  
Richard (Rijssen) -- 24-12-2010 09:09
Heerlijk pak inderdaad😀   ( 1142)
Erwin (Zelhem, Gld) ( 18m) -- 24-12-2010 09:10
Re : Heerlijk pak inderdaad😀   ( 710)
Björn (Neerbeek) -- 24-12-2010 09:12
Re : Heerlijk pak inderdaad😀   ( 918)
Rick (Terborg Gld) ( 13m) -- 24-12-2010 09:12
Re : Heerlijk pak inderdaad😀   ( 904)
Wilber (Ulft) -- 24-12-2010 09:20
Re : Heerlijk pak inderdaad😀   ( 625)
Erwin (Zelhem, Gld) ( 18m) -- 24-12-2010 09:22
Re : Heerlijk pak inderdaad😀   ( 639)
Wilber (Ulft) -- 24-12-2010 09:25
20+? lijkt me niet zoveel te liggen Rick   ( 838)
Bart(Doetinchem) -- 24-12-2010 09:15
Re : 20+? lijkt me niet zoveel te liggen Rick   ( 737)
Rick (Terborg Gld) ( 13m) -- 24-12-2010 09:19
Re : 20+? lijkt me niet zoveel te liggen Rick   ( 819)
Wilber (Ulft) -- 24-12-2010 09:22
Re : 20+? lijkt me niet zoveel te liggen Rick   ( 606)
Rick (Terborg Gld) ( 13m) -- 24-12-2010 09:25
Re : 20+? lijkt me niet zoveel te liggen Rick   ( 689)
Wilber (Ulft) -- 24-12-2010 09:26
Cumulatief radarbeeld 04-07u   ( 751)
Rick (Terborg Gld) ( 13m) -- 24-12-2010 09:39
Als ik er ook even niet ben....   ( 724)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 24-12-2010 09:25
Re : Als ik er ook even niet ben....   ( 676)
Rick (Terborg Gld) ( 13m) -- 24-12-2010 09:28
Re : Als ik er ook even niet ben....   ( 744)
Wilber (Ulft) -- 24-12-2010 09:29
Re : Als ik er ook even niet ben....   ( 594)
Rick (Terborg Gld) ( 13m) -- 24-12-2010 09:32
  Hier ruim 20 cm😀  
Jordi (Utrecht/Ruurlosebroek) -- 24-12-2010 10:01
ca. 8-9 cm bijgevallen. Totaal nu op 18-20 cm   ( 559)
Bart(Doetinchem) -- 24-12-2010 10:00
  Luyksgestel ook 22cm op de tuintafel. Maar veel verwaaid.  
Marcel (Luyksgestel) ( 35m) -- 24-12-2010 09:25
Re : Sneeuwduinen   ( 663)
Theo (Venlo) -- 24-12-2010 09:11
hier duinen gezien van 70/80cm   ( 665)
tony(budel-schoot) -- 24-12-2010 09:28