Sneeuwpics Antwerpse kempen - Geel

Bericht van: Guy (Geel) , 24-12-2010 11:18 

Wel erg veel sneeuw hier en nog steeds licht aan't sneeuwen. Prachtig.




















Sneeuwpics Antwerpse kempen - Geel   ( 1450)
Guy (Geel) -- 24-12-2010 11:18
  Wat een pak 🙂 Mooi.  
Benny (Beveren - Roeselare) ( 24m) -- 24-12-2010 11:21
Prachtig!   ( 622)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 24-12-2010 11:21
  Geel? Wit zul je bedoelen😉 Prachtig KerstPak🙂  
koentje75 (Assebroek-Brugge) -- 24-12-2010 11:23
Zijn er waarnemingen uit de Vlaamse Ardenne   ( 708)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 24-12-2010 11:23
Re : Zijn er waarnemingen uit de Vlaamse Ardenne   ( 659)
karim (Ellezelles) -- 24-12-2010 11:31
Re : Zijn er waarnemingen uit de Vlaamse Ardenne   ( 610)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 24-12-2010 11:34
Re : Zijn er waarnemingen uit de Vlaamse Ardenne   ( 598)
Jurgen (Erwetegem-Vlaamse Ardennen) ( 100m) -- 24-12-2010 11:36
Bever ongeveer 17 cm maar moeilijk meten ook   ( 551)
Kimme (Bever) -- 24-12-2010 11:37
Re : Zijn er waarnemingen uit de Vlaamse Ardenne   ( 464)
karim (Ellezelles) -- 24-12-2010 13:58
Re : Sneeuwpics Antwerpse kempen - Geel   ( 678)
Harry (Echtenerbrug) -- 24-12-2010 11:47