Deze heb ik gezien

Bericht van: Daniël (Blauwestad-Oldambt) , 24-12-2010 13:10 

in Conttessen boven op de heuvel vorige week. Wat is ik weet het niet?




Winterliefhebber en woont 8 km vanaf Nieuw Beerta

Gebrek aan waarnemers in Limburg   ( 1628)
Theo (Buren Ameland) -- 24-12-2010 13:05
Re : Gebrek aan waarnemers in Limburg   ( 1212)
Reinier (Zwolle) ( 2m) -- 24-12-2010 13:07
Re : Gebrek aan waarnemers in Limburg   ( 806)
leviathanfd (Heerlen) -- 24-12-2010 13:10
Hier nu een sneeuwdek van 28 tot 32cm🙂   ( 1047)
andreas (neeroeteren) -- 24-12-2010 13:07
  Re : 25-30cm  
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 24-12-2010 13:09
+1   ( 571)
PeterF (Tongeren) ( 96m) -- 24-12-2010 13:36
Idem. Ik ben nog aan het bekomen.   ( 791)
Katya - As (B) ( 74m) -- 24-12-2010 13:50
Deze heb ik gezien   ( 1033)
Daniël (Blauwestad-Oldambt) -- 24-12-2010 13:10
Re : Deze heb ik gezien   ( 740)
leviathanfd (Heerlen) -- 24-12-2010 13:12
Re : Deze heb ik gezien   ( 887)
leviathanfd (Heerlen) -- 24-12-2010 13:13
  bedankt  
Daniël (Blauwestad-Oldambt) -- 24-12-2010 13:21
Re : Gebrek aan waarnemers in Limburg   ( 811)
Lennart (Ottersum) ( 14m) -- 24-12-2010 13:12
Re : Gebrek aan waarnemers in Limburg   ( 716)
Björn (Neerbeek) -- 24-12-2010 13:10
Re : Gebrek aan waarnemers in Limburg   ( 670)
leviathanfd (Heerlen) -- 24-12-2010 13:22
Re : Gebrek aan waarnemers in Limburg   ( 600)
Theo (Buren Ameland) -- 24-12-2010 13:57
  Alles is ondergesneeuwd!  
Jaap (Gouda) -- 24-12-2010 13:20
Tja, sneeuwaarnemingen blijven lastig   ( 714)
Chris vd Bos (Vijfhuizen) ( -2m) -- 24-12-2010 13:31
Re : Tja, sneeuwaarnemingen blijven lastig   ( 647)
leviathanfd (Heerlen) -- 24-12-2010 13:36
Re :   ( 637)
Björn (Neerbeek) -- 24-12-2010 13:41
Re :   ( 558)
Theo (Buren Ameland) -- 24-12-2010 14:00
Re : Tja, sneeuwaarnemingen blijven lastig   ( 559)
Chris vd Bos (Vijfhuizen) ( -2m) -- 24-12-2010 14:01