
Ik kan me genoeg situaties herinneren met een fantastisch Scandi-hoog, maar zonder winterweer voor ons. Het zijn juist de achterliggende details die belangrijk zijn. Zoals:
- Kan er een strakke oostelijke stroming ontstaan?
- Wat is het brongebied van de wind, maw, tot hoe ver reikt het hoog?
Nu zie ik geen koude lucht onze kant opkomen. Ik kan het mis hebben, uiteraard
( 641)
)
( 1209)
( 968)
( 1092)
( 1038)
( 876)
( 997)
( 876)
( 1092)
( 941)
( 969)
( 836)
( 941)
( 769)
( 702)