Dat was inderdaad zeer heftig 😉

Bericht van: Robbes (Holten) , 24-12-2010 21:03 


The Day After the snowdump   ( 1838)
Robbes (Holten) ( 20m) -- 24-12-2010 20:42
Re : The Day After the snowdump   ( 995)
Chris (Den Haag, ZH) -- 24-12-2010 20:44
Re : The Day After the snowdump   ( 878)
Roelant (Utrecht-West) -- 24-12-2010 20:44
Re : The Day After the snowdump deel 2   ( 1129)
Robbes (Holten) ( 20m) -- 24-12-2010 20:51
Als slot een aantal sfeerfoto's   ( 970)
Robbes (Holten) ( 20m) -- 24-12-2010 20:59
Re : The Day After the snowdump deel 2   ( 1152)
Theo (Buren Ameland) -- 24-12-2010 21:00
  Dat was inderdaad zeer heftig 😉  
Robbes (Holten) ( 20m) -- 24-12-2010 21:03