Pas maar op, ECMWF komt zo met de pluim...

Bericht van: Jordi (Utrecht/Ruurlosebroek) , 24-12-2010 21:27 

En die zal wel weer tegenvallen denk ik🙁
Geboren en getogen Achterhoeker | Altijd al zeer geïnteresseerd in het weer | Werkzaam bij RTL Weer en Buienradar

Mijn visie op de avondruns: kou houdt aan!   ( 1846)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 24-12-2010 20:24
  Prima stukje Frank... Herhaling van zetten dus...  
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 24-12-2010 20:27
Re : Mijn visie op de avondruns: kou houdt aan!   ( 1019)
Robin (Spijkenisse) -- 24-12-2010 20:29
Mooie beschouwing Frank! Inhoudelijk eens.   ( 1039)
Chris vd Bos (Haarlem) ( -3m) -- 24-12-2010 20:31
Nee, maandag weer! Nu alweer -5,0 C en motsneeuw   ( 1051)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 24-12-2010 20:40
Re : Nee, maandag weer! Nu alweer -5,0 C en motsneeuw   ( 822)
Robin (Spijkenisse) -- 24-12-2010 20:55
Re : Nee, maandag weer! Nu alweer -5,0 C en motsneeuw   ( 745)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 24-12-2010 21:05
Re : Nee, maandag weer! Nu alweer -5,0 C en motsneeuw   ( 738)
Robin (Spijkenisse) -- 24-12-2010 21:08
Re : Mijn visie op de avondruns: kou houdt aan!   ( 1648)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 24-12-2010 20:38
Ik twijfelde al Ben...   ( 1130)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 24-12-2010 20:44
Re : Ik twijfelde al Ben...   ( 1114)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 24-12-2010 20:45
EC en handige link   ( 1195)
sebastiaan (bussum) -- 24-12-2010 20:49
Re : bedankt!   ( 1266)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 24-12-2010 20:51
Re : bedankt!   ( 910)
Albert (Delfzijl) -- 24-12-2010 20:55
Re : bedankt!   ( 823)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 24-12-2010 21:06
Oeps, sorry   ( 699)
Albert (Delfzijl) -- 24-12-2010 21:15
Re : Oeps, sorry   ( 723)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 24-12-2010 21:21
  Bedankt voor je uitleg Ben  
Albert (Delfzijl) -- 24-12-2010 21:32
@ben vraag je over de modellen   ( 737)
Oud-Gebruiker <ID-534> -- 24-12-2010 21:22
Re : @ben vraag je over de modellen   ( 852)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 24-12-2010 21:36
Gaat die arctische lucht die af komt zakken nog   ( 1063)
Roelant (Utrecht-West) -- 24-12-2010 20:41
Pas maar op, ECMWF komt zo met de pluim...   ( 775)
Jordi (Utrecht/Ruurlosebroek) -- 24-12-2010 21:27
Ik denk dat het wel goed gaat...   ( 734)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 24-12-2010 21:32