We moeten ook niet teveel winterweer hebben

Bericht van: Peter - Drogeham (Fr) , 24-12-2010 23:22 

Dan gaat de zomer compenseren en worden we afgestraft met plakhitte!
Als het regent in mei, is de winter voorbij.

Niemand GFS18?   ( 2020)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 24-12-2010 23:03
Sneeuwbuien morgenavond   ( 2302)
Albert (Delfzijl) -- 24-12-2010 23:05
Yep 🙂   ( 1658)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 24-12-2010 23:06
Zondag wel flinke dooi   ( 1803)
Jan Gerke (Damwoude) -- 24-12-2010 23:07
In het westen bedoel je   ( 1784)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 24-12-2010 23:12
  Echt weer een super run!! 🙂  
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 24-12-2010 23:25
Re : Echt weer een super run!! 🙂 dat me je wel zeggen   ( 1419)
sebastiaan (bussum) -- 24-12-2010 23:29
Re : Echt weer een super run!! 🙂   ( 1260)
leviathanfd (Heerlen) -- 24-12-2010 23:30
Beter het nieuwe jaar in dan met 12 uur GFS   ( 1423)
sebastiaan (bussum) -- 24-12-2010 23:32
  Ik ben nu op +300 maar heb nog geen dooi kunnen vinden! 😀  
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 24-12-2010 23:36
  Toch raar met al die rode kleuren boven ons hoofd..🙂  
Stefan (Hellevoetsluis) -- 24-12-2010 23:38
Ja inderdaad.   ( 1122)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 24-12-2010 23:39
Laatste kaart begint gewoon weer opnieuw en   ( 1233)
Robbes (Holten) ( 20m) -- 24-12-2010 23:42
348 Nog steeds geen dooi (8 januari)   ( 1333)
sebastiaan (bussum) -- 24-12-2010 23:39
Ja op 384 dooi gevonden! 😀 😀   ( 1231)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 24-12-2010 23:42
ik denk alleen in het westen 😀   ( 1225)
sebastiaan (bussum) -- 24-12-2010 23:45
  Alleen aan de kust Chris 😀 😀  
Robbes (Holten) ( 20m) -- 24-12-2010 23:45
  Chris? Noemen we nu tegenwoordig iedereen hier zo? 😋  
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 24-12-2010 23:58
31e   ( 1142)
Chris (Den Haag, ZH) -- 24-12-2010 23:33
Re : 31e   ( 1049)
leviathanfd (Heerlen) -- 24-12-2010 23:35
  We werken hier alleen met Lawinepijlen 😉  
Robbes (Holten) ( 20m) -- 24-12-2010 23:47
Hammer to fall Zeer krachtige Hogedruk 1040   ( 1398)
Robbes (Holten) ( 20m) -- 24-12-2010 23:33
Re : Hammer to fall Zeer krachtige Hogedruk 1040   ( 1205)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 24-12-2010 23:34
1 grote gele vlek   ( 1447)
sebastiaan (bussum) -- 24-12-2010 23:35
kans...   ( 1063)
Chris (Den Haag, ZH) -- 24-12-2010 23:41
Re : kans...   ( 1012)
sebastiaan (bussum) -- 24-12-2010 23:51
  Bedankt...  
Chris (Den Haag, ZH) -- 24-12-2010 23:56
Re : In het westen bedoel je   ( 1124)
Robin (Spijkenisse) -- 24-12-2010 23:31
Re : In het westen bedoel je   ( 1047)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 24-12-2010 23:32
Re : Yep 🙂   ( 1159)
Coen_ (Driesum) -- 24-12-2010 23:10
Verder hoeven we niet te kijken   ( 1253)
Albert (Delfzijl) -- 24-12-2010 23:14
Yep, GFS tekent weer zeer koud vriesweer in   ( 1427)
Jan Gerke (Damwoude) -- 24-12-2010 23:17
Re : Hopen? Nee die tijd is verstreken. Doorpakken nu   ( 936)
Enduk (Kampen) -- 25-12-2010 00:13
  Donderdag lekker koud 😀  
Chris (Eastermar) ( 1m) -- 24-12-2010 23:19
31 december toepasselijk slot, matige vorst overdag   ( 1391)
sebastiaan (bussum) -- 24-12-2010 23:26
Re : 31 december toepasselijk slot, matige vorst overdag   ( 950)
Robin (Spijkenisse) -- 24-12-2010 23:41
Re : 31 december toepasselijk slot, matige vorst overdag   ( 946)
sebastiaan (bussum) -- 24-12-2010 23:47
Re : 31 december toepasselijk slot, matige vorst overdag   ( 953)
Freek (Putten) -- 24-12-2010 23:49
Re : Sneeuwbuien morgenavond   ( 1500)
Coen_ (Driesum) -- 24-12-2010 23:07
Re : Sneeuwbuien morgenavond   ( 1218)
Sam Purmer -- 24-12-2010 23:10
Re : Sneeuwbuien morgenavond   ( 1063)
Coen_ (Driesum) -- 24-12-2010 23:12
Heeeheee   ( 1152)
Jan (Workum, FRL) -- 24-12-2010 23:12
Re : Sneeuwbuien morgenavond   ( 1082)
Chris (Eastermar) ( 1m) -- 24-12-2010 23:18
Hoef die wittigheid niet 😕   ( 1289)
Erik (Veendam) -- 24-12-2010 23:07
Volgens mij vind je dat stiekem erg leuk 😉 😀   ( 1033)
Jan Gerke (Damwoude) -- 24-12-2010 23:14
  Klopt 😉  
Erik (Veendam) -- 24-12-2010 23:22
Ook voor de directe kuststrook zo'n 2 à 3 cm   ( 1195)
Jim (Voorburg) -- 24-12-2010 23:09
  Zouden ze nog verder het land intrekken?  
Gea (Beilen) -- 24-12-2010 23:57
Re : Niemand GFS18?   ( 1362)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 24-12-2010 23:06
Re : Niemand GFS18?   ( 1159)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 24-12-2010 23:07
Re : Niemand GFS18?   ( 1071)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 24-12-2010 23:10
Re : Niemand GFS18?   ( 1017)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 24-12-2010 23:13
Re : Niemand GFS18?   ( 1179)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 24-12-2010 23:19
Re : Niemand GFS18?   ( 953)
Steven (Gavere) ( 10m) -- 24-12-2010 23:21
Re : Niemand GFS18?   ( 906)
Jeroen (Hoofddorp) -- 24-12-2010 23:22
GFS is "eng" consistent. Graadje meer of minder zegt weinig   ( 1079)
Wallie (Lelystad) -- 24-12-2010 23:20
We moeten ook niet teveel winterweer hebben   ( 1108)
Peter - Drogeham (Fr) -- 24-12-2010 23:22
  Heerlijk 😀  
Jan Gerke (Damwoude) -- 24-12-2010 23:23
Re : We moeten ook niet teveel winterweer hebben   ( 939)
Chris (Den Haag, ZH) -- 24-12-2010 23:24
Re : We moeten ook niet teveel winterweer hebben   ( 883)
Jeroen (Hoofddorp) -- 24-12-2010 23:25
Beginnen we hier stiekum nu al te verlangen naar de zomer 😀   ( 919)
Erik (Veendam) -- 24-12-2010 23:29
Re : Beginnen we hier stiekum nu al te verlangen naar de zomer 😀   ( 889)
Jeroen (Hoofddorp) -- 24-12-2010 23:35
Re : We moeten ook niet teveel winterweer hebben   ( 855)
leviathanfd (Heerlen) -- 24-12-2010 23:32
Re : We moeten ook niet teveel winterweer hebben   ( 884)
Jeroen (Hoofddorp) -- 24-12-2010 23:37
Re : We moeten ook niet teveel winterweer hebben   ( 895)
Peet (Turnhout--) -- 24-12-2010 23:28
Run is alweer over de hele lijn een graad warmer..   ( 1296)
Steven (Gavere) ( 10m) -- 24-12-2010 23:13
  Het is niet gauw goed....  
Seppie (Buren GLD.) -- 24-12-2010 23:25
Re : Hardnekkige oper   ( 1141)
RemcoF (Amstelveen) -- 24-12-2010 23:14
Re : Hardnekkig oper   ( 949)
Jeroen (Hoofddorp) -- 24-12-2010 23:19
Van dooi geen sprake woensdag...   ( 1375)
Bert-Jan (Tholen) ( -1m) -- 24-12-2010 23:20
Die bitterkoude jaarwisseling blijft terugkeren...   ( 1139)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 24-12-2010 23:29
Kansloze zondag..   ( 1115)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 24-12-2010 23:31
Re : Kansloze zondag..   ( 1326)
Jelle (Ham) ( 23m) -- 24-12-2010 23:35
Lekker 🙂   ( 947)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 24-12-2010 23:39
Saaie run🙁   ( 1044)
Ton (Papendrecht) -- 24-12-2010 23:43
Re : Het gaat fout   ( 1262)
RemcoF (Amstelveen) -- 24-12-2010 23:50
  Kijk alsjeblieft niet zo ver vooruit!  
Jordi (Utrecht/Ruurlosebroek) -- 24-12-2010 23:57
  😀 😀  
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 24-12-2010 23:59
Excuus, zullen we niet meer doen.   ( 900)
Bert-Jan (Tholen) ( -1m) -- 25-12-2010 00:00
  Re : 😀  
RemcoF (Amstelveen) -- 25-12-2010 00:09
Bijzonder koude run van 0-384   ( 1019)
Bert-Jan (Tholen) ( -1m) -- 24-12-2010 23:49