En ligt dit klaar voor vanavond?

Bericht van: Peter (Haarlem) , 25-12-2010 12:29 

Een ontwikkelend gebied voor de noord Engelse kust. Beetje a la vorige week donderdag/vrijdag 😀


Het sneeuwt, tact -0.2°C   ( 1098)
Peter (Haarlem) -- 25-12-2010 12:20
Re : Hier ook 🙂   ( 757)
RemcoF (Amstelveen) -- 25-12-2010 12:27
Hier nu 0,0°C, ijsdag dus al foetsjie   ( 737)
Peter (Haarlem) -- 25-12-2010 12:30
temp daalt alweer on de kustprovincies!   ( 678)
Mark (Veenendaal) -- 25-12-2010 13:07
Re : temp daalt alweer on de kustprovincies!   ( 635)
Robin (Spijkenisse) -- 25-12-2010 13:17
  schommelt een beetje rond de nul  
Eric, Rotterdam -- 25-12-2010 13:19
Re : Hier ook 🙂   ( 685)
Henk (Enschede) -- 25-12-2010 12:36
En ligt dit klaar voor vanavond?   ( 1522)
Peter (Haarlem) -- 25-12-2010 12:29
Re : En ligt dit klaar voor vanavond?   ( 1104)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 25-12-2010 12:31
zou mooi zijn, we kunnen wel een paar cm gebruiken   ( 1022)
Eric, Rotterdam -- 25-12-2010 12:34
Ik heb het liever in het noorden   ( 940)
Chris (Eastermar) ( 1m) -- 25-12-2010 12:41
Re : Ik heb het liever in het noorden   ( 762)
Theo (Buren Ameland) -- 25-12-2010 13:11
Re : Ik heb het liever in het noorden   ( 710)
Chris (Eastermar) ( 1m) -- 25-12-2010 13:21
Re : Ik heb het liever in het noorden   ( 646)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 25-12-2010 13:28
Re : Ik heb het liever in het noorden   ( 588)
Chris (Eastermar) ( 1m) -- 25-12-2010 14:03
Tact +1.2, zonnig, tweetrapsraket Hoek v Holland   ( 1081)
Chris vd Bos (Haarlem) ( -3m) -- 25-12-2010 12:39
Gaat hard daar ja 🙁   ( 775)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 25-12-2010 12:44
Re : Tact +1.2, zonnig, tweetrapsraket Hoek v Holland   ( 660)
Robin (Spijkenisse) -- 25-12-2010 12:49
Re : Tact +1.2, zonnig, tweetrapsraket Hoek v Holland   ( 646)
Ernest (Maassluis) -- 25-12-2010 12:57
Re : Tact +1.2, zonnig, tweetrapsraket Hoek v Holland   ( 676)
Robin (Spijkenisse) -- 25-12-2010 13:02
Re : Tact +1.2, zonnig, tweetrapsraket Hoek v Holland   ( 589)
Ernest (Maassluis) -- 25-12-2010 13:43
Re : Tact +1.2, zonnig, tweetrapsraket Hoek v Holland   ( 646)
Chris vd Bos (Haarlem) ( -3m) -- 25-12-2010 13:22
Re : Tact +1.2, zonnig, tweetrapsraket Hoek v Holland   ( 581)
Robin (Spijkenisse) -- 25-12-2010 13:30
Re : Tact +1.2, zonnig, tweetrapsraket Hoek v Holland   ( 568)
Ernest (Maassluis) -- 25-12-2010 13:45
Eilanden waren vandaag ook in de plus   ( 595)
Chris (Eastermar) ( 1m) -- 25-12-2010 13:20
  ook hier sneeuwval  
Gerard (Schagen, Petten) -- 25-12-2010 12:50
Re : Tact +0.5°C   ( 592)
Robbin (Steenbergen) ( 2m) -- 25-12-2010 13:21
  Re : Temperatuur stokt.. Tact -1.9°C  
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 25-12-2010 13:32