Ook een plaatje van mij😉

Bericht van: Rick (Zwijndrecht) , 25-12-2010 18:13 

afgelopen zondag geschoten.

Kampioen roltrapzingen https://instagram.com/rick_bekker?igshid=NGExMmI2YTkyZg==

Rondje IJspegels (2)   ( 1201)
Chris (Den Haag, ZH) -- 25-12-2010 17:43
geen probleem😉slight_frown:2)   ( 1085)
andreas (neeroeteren) -- 25-12-2010 17:44
Re : Rondje IJspegels (2)   ( 805)
leviathanfd (Heerlen) -- 25-12-2010 17:45
Re : Rondje IJspegels (2)   ( 943)
Erwin (Zelhem, Gld) ( 18m) -- 25-12-2010 17:53
  WOW Erwin waanzinnig mooi hoor🙂  
andreas (neeroeteren) -- 25-12-2010 17:59
2m ?   ( 739)
Chris (Den Haag, ZH) -- 25-12-2010 18:02
  Wow, wat een vette plaat man!  
Jim (Voorburg) -- 25-12-2010 18:04
Ook een plaatje van mij😉   ( 953)
Rick (Zwijndrecht) -- 25-12-2010 18:13
  Ook mooi Rick, lang niet zo lang als hier. 🙂  
Jim (Voorburg) -- 25-12-2010 18:17
Bouwkundig probleempje   ( 909)
Jan (Workum, FRL) -- 25-12-2010 18:02
Re : Bouwkundig probleempje   ( 758)
leviathanfd (Heerlen) -- 25-12-2010 18:03
Re : Bouwkundig probleempje   ( 922)
Jan (Workum, FRL) -- 25-12-2010 18:05
Clingendeal   ( 844)
Chris (Den Haag, ZH) -- 25-12-2010 18:17
Re : Rondje IJspegels (2)   ( 680)
Takkie (Amstelveen) -- 25-12-2010 18:13
Re : Rondje IJspegels (2)   ( 869)
Nathan (ZO Azie/Oceanie) ( 1m) -- 25-12-2010 18:27
Re : Rondje IJspegels (2)   ( 666)
Chris (Den Haag, ZH) -- 25-12-2010 18:33