Re : Grastemperaturen nog representatief?

Bericht van: leviathanfd (Heerlen) , 25-12-2010 20:26 

Ja.
https://www.facebook.com/francois.debets.7/

Grastemperaturen nog representatief?   ( 977)
Mark (Steensel, N-Br.) -- 25-12-2010 20:20
Re : Grastemperaturen nog representatief?   ( 635)
leviathanfd (Heerlen) -- 25-12-2010 20:26
Re : Grastemperaturen ....(foto)   ( 873)
Chris (Den Haag, ZH) -- 25-12-2010 20:28
Re : Grastemperaturen ....(foto)   ( 631)
leviathanfd (Heerlen) -- 25-12-2010 20:34
Re : Grastemperaturen ....(foto)   ( 582)
Chris (Den Haag, ZH) -- 25-12-2010 20:41
Re : Grastemperaturen ....(foto)   ( 628)
leviathanfd (Heerlen) -- 25-12-2010 20:43