Re : Ja het KNMI geeft 21 cm aan voor hier

Bericht van: slcschaser , 25-12-2010 23:20 

Dat kaartje heeft dus geen waarneming in Zoetermeer? Hier ligt zeker 20 plus cm.


Winters van toen en zo   ( 1139)
Chris (Den Haag, ZH) -- 25-12-2010 21:22
De cijfers laten zien   ( 811)
Rowan (Nijmegen) -- 25-12-2010 21:25
Re : De cijfers laten zien   ( 719)
Jim (Voorburg) -- 25-12-2010 21:26
Ja het KNMI geeft 21 cm aan voor hier   ( 1002)
Rowan (Nijmegen) -- 25-12-2010 21:29
Re : Ja het KNMI geeft 21 cm aan voor hier   ( 637)
Jim (Voorburg) -- 25-12-2010 21:31
Re : Ja het KNMI geeft 21 cm aan voor hier   ( 512)
slcschaser -- 25-12-2010 23:20
  O O Den Haag Mooie Stad Achter De Duinen 😀 😀 😀  
Robbes (Holten) ( 20m) -- 25-12-2010 21:27