Westen heeft de beste papieren op onweer

Bericht van: Stefan (Hellevoetsluis) , 10-06-2011 10:29 

Dit keer zitten wij aan de goede kant, geeft gelijk de 'betrouwbaarheid' van BOV aan 😉
Weerman Bij Rijnmond en Talpa *Fanatiek Regen Liefhebber!* Twitter: @Meteovoorne

Is dit niet wat overdreven?   ( 2185)
Gianni (Izegem, W-VL) -- 10-06-2011 10:07
KNMI houd het op geel.   ( 1599)
Emil (Groningen) ( 5m) -- 10-06-2011 10:14
Dat moet de eerste keer zijn dit jaar?   ( 1175)
David (Beersel) -- 10-06-2011 10:20
BOV gaat voor geel   ( 1636)
Bart (Oostakker) ( 10m) -- 10-06-2011 10:20
Ja en wie is BOV dan..?   ( 1334)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 10-06-2011 10:23
Re : Ja en wie is BOV dan..?   ( 1339)
Bart (Oostakker) ( 10m) -- 10-06-2011 10:25
Re : Ja en wie is BOV dan..?   ( 1240)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 10-06-2011 10:27
+1   ( 915)
Martijn(Stellendam) -- 10-06-2011 10:47
Re : Ja en wie is BOV dan..?   ( 958)
Jim (Voorburg) -- 10-06-2011 10:57
niet het westen maar het oosten....   ( 1245)
Emil (Groningen) ( 5m) -- 10-06-2011 10:24
Dan zal het wel het midden worden   ( 1041)
Chris (Eastermar) ( 1m) -- 10-06-2011 10:50
EC denkt dat ook 🙂   ( 1332)
David (Beersel) -- 10-06-2011 10:56
  Pittig neerslagsignaal voor het noord-westen.  
Eric (Sprundel) -- 10-06-2011 11:17
ze zijn de NW factor vergeten   ( 898)
Gerard (Schagen, Petten) -- 10-06-2011 11:35
Re : niet het westen maar het oosten....   ( 745)
Justin (Ede) ( 28m) -- 10-06-2011 12:59
No offence: waarom ga je voor groen in het Westen?   ( 1097)
Marcel (Den Haag) -- 10-06-2011 10:24
Westen heeft de beste papieren op onweer   ( 1083)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 10-06-2011 10:29
Re : Westen heeft de beste papieren op onweer   ( 1128)
Bart (Oostakker) ( 10m) -- 10-06-2011 10:30
Re : Westen heeft de beste papieren op onweer   ( 863)
Sam Purmer -- 10-06-2011 11:26
Re : Westen heeft de beste papieren op onweer   ( 819)
Jim (Voorburg) -- 10-06-2011 11:39
Groen in het westen omdat...   ( 1315)
Bart (Oostakker) ( 10m) -- 10-06-2011 10:29
Daar ben ik het dus niet mee eens 😉   ( 1038)
Marcel (Den Haag) -- 10-06-2011 10:37
Re : Daar ben ik het dus niet mee eens 😉   ( 941)
Martijn(Stellendam) -- 10-06-2011 10:49
Re : Daar ben ik het dus niet mee eens 😉   ( 857)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 10-06-2011 11:10
Re : Daar ben ik het dus niet mee eens 😉   ( 884)
Martijn(Stellendam) -- 10-06-2011 11:14
Precies!   ( 899)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 10-06-2011 11:10
bovendien   ( 934)
Gerard (Schagen, Petten) -- 10-06-2011 10:47
Re : BOV gaat voor geel   ( 1051)
Roelf-Jan (Lemmer) -- 10-06-2011 10:27
Re : Is dit niet wat overdreven?   ( 1086)
daan (leuven) -- 10-06-2011 10:41
Re : Is dit niet wat overdreven?   ( 954)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 10-06-2011 11:11
Re : Is dit niet wat overdreven?   ( 719)
Karim (Evergem) -- 10-06-2011 14:44
Re : Is dit niet wat overdreven?   ( 870)
Karim (Evergem) -- 10-06-2011 11:50
Re : Is dit niet wat overdreven?   ( 790)
leviathanfd (Heerlen) -- 10-06-2011 12:14
Waarom niet?   ( 884)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 10-06-2011 12:15