Re : Het is een zeldzaamheid dat er iets boven het noordoosten

Bericht van: Stefan (Hellevoetsluis) , 10-06-2011 14:02 

[...]

van het land ontstaat dat naar het zuiden trekt. Het komt eigenlijk altijd wel vanuit het zuiden, vandaar dat wij hier zo onweers arm leven helaas 😉


Jullie hebben anders de laatste week meer regen en onweer gezien dan wij hier..
Weerman Bij Rijnmond en Talpa *Fanatiek Regen Liefhebber!* Twitter: @Meteovoorne

Een lange dunne sliert ! 🙂   ( 1158)
Aad(Roelofarendsveen) -- 10-06-2011 13:32
Re : Een lange dunne sliert ! 🙂   ( 1012)
Ruben (Ås, nabij Oslo, Noorwegen) ( 53m) -- 10-06-2011 13:34
Het is een zeldzaamheid dat er iets boven het noordoosten   ( 784)
Stefan (Maarssenbroek-Utrecht) -- 10-06-2011 13:37
Re : Het is een zeldzaamheid dat er iets boven het noordoosten   ( 669)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 10-06-2011 14:02
Hier zon met stapelwolken. Hoe heet dit effect?   ( 1049)
Harro (Winsum Gn) -- 10-06-2011 13:36
Re : Hier zon met stapelwolken. Hoe heet dit effect?   ( 720)
leviathanfd (Heerlen) -- 10-06-2011 13:40
Re : Hier zon met stapelwolken. Hoe heet dit effect?   ( 614)
Harro (Winsum Gn) -- 10-06-2011 15:22
Arcus   ( 697)
leviathanfd (Heerlen) -- 10-06-2011 13:37
Rode pit ten zuidwesten duidelijk zichtbaar.   ( 952)
Rick (Zwijndrecht) -- 10-06-2011 13:42
Re : Rode pit ten zuidwesten duidelijk zichtbaar.   ( 649)
Eric, Rotterdam -- 10-06-2011 13:50