Het is om te janken. 🙁

Bericht van: Bas (Amsterdam-West) , 10-06-2011 19:05 

Nou ik moet niet zeuren, toch zeker paar minuten matige regen en het drupt nog na!

Eindelijk wat neerslag nu deze trend nog   ( 1140)
Jeroen (Hoofddorp) -- 10-06-2011 18:23
Re : Eindelijk wat neerslag nu deze trend nog   ( 849)
Aad(Roelofarendsveen) -- 10-06-2011 18:27
Re : Eindelijk wat neerslag nu deze trend nog   ( 864)
Jeroen (Hoofddorp) -- 10-06-2011 18:30
  😀 😀 😀 Aardig idee!  
Alie (Weebosch gem Bergeijk NL) ( 37m) -- 10-06-2011 20:20
Weer lost het op voor Amsterdam...   ( 971)
Olivier (Amsterdam) -- 10-06-2011 18:31
2011   ( 897)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 10-06-2011 18:33
Re : 2011   ( 816)
Takkie (Amstelveen) -- 10-06-2011 18:35
Ken je de uitdrukking...   ( 889)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 10-06-2011 18:38
Re : Ken je de uitdrukking...   ( 782)
Takkie (Amstelveen) -- 10-06-2011 18:48
Re : Ken je de uitdrukking...   ( 951)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 10-06-2011 18:52
Re : 2011   ( 779)
Wilco (Lelystad) -- 10-06-2011 18:40
Sorry, de ban is hier gebroken...   ( 816)
Marcel (Den Haag) -- 10-06-2011 18:41
Re : 2011   ( 769)
Roy (Sint Maarten) -- 10-06-2011 18:44
Re : 2011   ( 700)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 10-06-2011 18:49
Re : 2011   ( 683)
Roy (Sint Maarten) -- 10-06-2011 18:52
Re : 2011   ( 699)
Olivier (Amsterdam) -- 10-06-2011 18:48
Re : Weer lost het op voor Amsterdam...   ( 734)
Joris (Wormer) -- 10-06-2011 18:44
Wedden dat...   ( 792)
Ruben (Ås, nabij Oslo, Noorwegen) ( 53m) -- 10-06-2011 18:46
Re : Wedden dat...   ( 686)
Roy (Sint Maarten) -- 10-06-2011 18:48
Re : Wedden dat...   ( 736)
Aad(Roelofarendsveen) -- 10-06-2011 18:51
Re : Wedden dat...   ( 703)
Roy (Sint Maarten) -- 10-06-2011 18:55
  Een bliksemontlading graag  
Ruben (Ås, nabij Oslo, Noorwegen) ( 53m) -- 10-06-2011 18:57
Idd   ( 705)
Olivier (Amsterdam) -- 10-06-2011 19:00
Laatste   ( 831)
Ruben (Ås, nabij Oslo, Noorwegen) ( 53m) -- 10-06-2011 19:01
  er komt toch onweer richting Amsterdam hoor  
Eric, Rotterdam -- 10-06-2011 19:33
  Nu wel ja, uit ZO hoek. Hier al wat gerommel gehoord 🙂  
Olivier (Amsterdam) -- 10-06-2011 19:38
Ik hoorde zojuit wat gerommel!   ( 678)
Olivier (Amsterdam) -- 10-06-2011 19:33
Re : Weer lost het op voor Landsmeer...   ( 678)
Frank (Landsmeer) -- 10-06-2011 18:47
Re : Weer lost het op voor Amsterdam...   ( 692)
Jeroen (Amstelveen) -- 10-06-2011 18:50
Re : Weer lost het op voor Amsterdam...   ( 707)
Olivier (Amsterdam) -- 10-06-2011 18:52
Het lost dus ook op voor Diemen.   ( 692)
Hans (Diemen) ( -1m) -- 10-06-2011 19:16
  Hier is de boel in "fluistermodes" voorbij getrokken.  
Takkie (Amstelveen) -- 10-06-2011 18:33
  Wat een sof...  
Ruben (Ås, nabij Oslo, Noorwegen) ( 53m) -- 10-06-2011 18:39
Het is om te janken. 🙁   ( 723)
Bas (Amsterdam-West) -- 10-06-2011 19:05
En bij ons is het weeral bijna gepasseerd   ( 751)
Gert (S-L-Houtem in O-Vl) -- 10-06-2011 18:34
JA ! Een plensbui in Utrecht !   ( 771)
Oud-Gebruiker <ID-1912> -- 10-06-2011 18:49
Re : JA ! Een plensbui in Utrecht !   ( 746)
Michel (De Bilt) ( 4m) -- 10-06-2011 18:53