Ik word ook weer mooi gemist.

Bericht van: Piet Berger (Simpelveld) , 10-06-2011 19:26 

Ontstaat er ook nog een mooi net te noorden van me.
Maja, kan nog even teren op dinsdag. (nee dus)

blikseminslagen   ( 1222)
Jaap (Enkhuizen) -- 10-06-2011 19:01
EDIT: Overzicht weer-geen-onweer-bij-bekende-weerwoorders 😀   ( 1138)
Fabian (Bergen op Zoom) ( 8m) -- 10-06-2011 19:20
Re : Overzicht weer-geen-onweer-bij-bekende-weerwoorders 😀   ( 778)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 10-06-2011 19:21
  Mag ik er ook bij? Al sinds mensenheugenis niets hier  
Oud-Gebruiker <ID-647> ( 7m) -- 10-06-2011 19:22
😀 Leuk!   ( 719)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 10-06-2011 19:22
Re : Buienklassement   ( 746)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 10-06-2011 19:26
  +1 Brilliant idee!  
Piet Berger (Simpelveld) ( 169m) -- 10-06-2011 19:26
Dat is goed idee Jef!   ( 616)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 10-06-2011 19:28
Tof idee. Ik doe mee   ( 609)
Hans (Holsloot/Wageningen) -- 10-06-2011 19:32
Ik zend mijn eindscore vast in   ( 604)
Oud-Gebruiker <ID-647> ( 7m) -- 10-06-2011 19:35
  😀  
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 10-06-2011 19:36
Doe niet zo pessimistisch joh...   ( 639)
Hans (Holsloot/Wageningen) -- 10-06-2011 19:36
Re : Doe niet zo pessimistisch joh...   ( 565)
Oud-Gebruiker <ID-647> ( 7m) -- 10-06-2011 19:40
Eh.. okee, dat probleem ken ik   ( 594)
Hans (Holsloot/Wageningen) -- 10-06-2011 19:46
Re : Eh.. okee, dat probleem ken ik   ( 567)
Oud-Gebruiker <ID-647> ( 7m) -- 10-06-2011 19:50
Re : Buienklassement   ( 594)
Hendrik (Londerzeel-B) ( 7m) -- 10-06-2011 20:15
  +1 😀  
Hans (Holsloot/Wageningen) -- 10-06-2011 19:23
Ik word ook weer mooi gemist.   ( 646)
Piet Berger (Simpelveld) ( 169m) -- 10-06-2011 19:26
Re : Overzicht weer-geen-onweer-bij-bekende-weerwoorders 😀   ( 632)
Erwin (Zelhem, Gld) ( 18m) -- 10-06-2011 19:26
Re : Overzicht weer-geen-onweer-bij-bekende-weerwoorders 😀   ( 552)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 10-06-2011 19:44
Re : Overzicht weer-geen-onweer-bij-bekende-weerwoorders 😀   ( 586)
Wilco (Lelystad) -- 10-06-2011 19:30
haha geweldig😀   ( 540)
Rick (Zwijndrecht) -- 10-06-2011 19:49
  onweer? Wat is dat?  
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 10-06-2011 20:11
Ut wordt nix   ( 609)
Wilco (Lelystad) -- 10-06-2011 19:26