Re : Wat gebeurt er in Duitsland !! Gele stippenontploffing

Bericht van: Leen (Maarssenbroek, Utrecht) , 17-07-2004 13:09 

ik hoop dat er hier ook wat plofjes komen, dan kunnen we ploffen.. ja toch? 😀

Wat gebeurt er in Duitsland !! Gele stippenontploffing   ( 1017)
Bas (Nijmegen) -- 17-07-2004 12:28
Re : Wat gebeurt er in Duitsland !! Gele stippenontploffing   ( 492)
Leen (Maarssenbroek, Utrecht) -- 17-07-2004 13:09
Zij wel weer....   ( 534)
Arjen (Jessheim, Noorwegen) ( 204m) -- 17-07-2004 12:30
Daar staan...   ( 623)
Maartje (Hellevoetsluis) -- 17-07-2004 12:31
Radar geeft buiensignaal boven Z-Belgie   ( 638)
Jef (Houthalen) -- 17-07-2004 12:35
Re : Radar geeft buiensignaal boven Z-Belgie   ( 552)
Wouter (Heist aan zee) ( 1m) -- 17-07-2004 12:37
Re : Radar geeft buiensignaal boven Z-Belgie   ( 564)
Jef (Houthalen) -- 17-07-2004 12:39