En wie zit er in Beekbergen midden in het bos?

Bericht van: Harro (Winsum Gn) , 28-06-2011 20:12 

En ziet er dus geen r**t van!?! Juist Harro de vakantieman. Gloeiende gloeiende! Dreigt hier wel enorm bij 32,1C.

KNMI heeft geheel zuid en midden NL oranje geverfd   ( 1390)
Rachid (Groningen) -- 28-06-2011 20:05
Doe het noorden er maar bij.   ( 972)
Gerrit-Jan (Dokkum) -- 28-06-2011 20:08
Hoho! Niet te snel... Er kan nog van alles gebeuren   ( 815)
Emil (Groningen) ( 5m) -- 28-06-2011 20:10
Lijn lijkt steeds breder te worden!   ( 1269)
Dennis (Alphen a/d Rijn) -- 28-06-2011 20:10
Zelfgemaakte regenmeter staat klaar   ( 1249)
Jan (Workum, FRL) -- 28-06-2011 20:12
Het wordt hier donker in het ZW aan de hemel   ( 740)
Harry (Echtenerbrug) -- 28-06-2011 20:13
Hij gaat schitterend zo!   ( 815)
Ronald (Groningen) -- 28-06-2011 20:10
Nog genoeg energie aanwezig Ronald   ( 775)
Wietse (Groningen) -- 28-06-2011 20:13
En wie zit er in Beekbergen midden in het bos?   ( 724)
Harro (Winsum Gn) -- 28-06-2011 20:12
Re : En wie zit er in Beekbergen midden in het bos?   ( 728)
Robert M (Arnhem) -- 28-06-2011 20:21