Foto is van Kaatsheuvel en is door ene Patrick Basten

Bericht van: Hans (Eindhoven) , 29-06-2011 11:09 

ingediend bij Meteoconsult...

Gisteren, hagelstenen van 7cm en windstoten tot 140 kmph   ( 1514)
Dennis (Alphen a/d Rijn) -- 29-06-2011 10:51
  En dan de bliksemontladingen!  
Ruben (Ås, nabij Oslo, Noorwegen) ( 53m) -- 29-06-2011 10:53
Plus nog bijna 7000 na 00:00 uur   ( 885)
Dennis (Alphen a/d Rijn) -- 29-06-2011 10:55
Re : En dan de bliksemontladingen!   ( 848)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 29-06-2011 10:55
Kop VRT nieuws:   ( 977)
Mathijs (Brugge) ( 4m) -- 29-06-2011 10:59
  was deze windhoos foto al voorbij gekomen?  
René (Groningen) -- 29-06-2011 11:01
Ergens in Groningen gemaakt idd!   ( 857)
Dennis (Alphen a/d Rijn) -- 29-06-2011 11:04
Re : Ergens in Groningen gemaakt idd!   ( 753)
René (Groningen) -- 29-06-2011 11:08
Foto is van Kaatsheuvel en is door ene Patrick Basten   ( 1024)
Hans (Eindhoven) ( 17m) -- 29-06-2011 11:09
Ah kijk ik vermoede het al   ( 757)
René (Groningen) -- 29-06-2011 11:12
Groningen... yeah right 😉   ( 625)
Arjen (Schiphol) -- 29-06-2011 12:32
Re : was deze windhoos foto al voorbij gekomen?   ( 801)
leviathanfd (Heerlen) -- 29-06-2011 11:07
Re : Kaatsheuvel Efteling te zien   ( 749)
Udenhoutse Frans -- 29-06-2011 11:10
Re : Kaatsheuvel Efteling te zien   ( 659)
René (Groningen) -- 29-06-2011 11:14
Is vanmorgen al voorbijgekomen..   ( 647)
Corné (Amsterdam, Bijlmer-Centrum) ( -2m) -- 29-06-2011 11:17
Re : woo die bliksem in de boom!   ( 693)
Dennis (Nieuw-Vossemeer) -- 29-06-2011 11:23