Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
Volledig mee eens!
Bericht van: Marcus (Sleidinge)
- moderator -
, 29-06-2011 12:32
Quote selectie
"Koersen, dat is stampen en afzien tot ge niet meer weet van welke parochie ge zijt." (Briek Schotte)
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
Dramatiek
(
1651)
Geert (Ursel) -- 29-06-2011 11:17
Mooi verwoord Gert, 100% mee eens
(
917)
Oud-Gebruiker <ID-647>
(
7m)
-- 29-06-2011 11:25
Mooi gesproken, Bas.
Steph. (Haarlem)
(
4m)
-- 29-06-2011 12:06
+1
Gert (S-L-Houtem in O-Vl) -- 29-06-2011 11:26
+1 (geldt ook voor NL)
Meteo Delfzijl -- 29-06-2011 11:29
Nietus!
Theo (Buren Ameland) -- 29-06-2011 12:04
OK, Ameland uitgezonderd
Geert (Ursel) -- 29-06-2011 12:09
We hadden maar 19.8mm!!
Theo (Buren Ameland) -- 29-06-2011 12:20
Treffend geschreven.
(
894)
Katya - As (B)
(
74m)
-- 29-06-2011 11:36
Re : Treffend geschreven.
Tom (Nijmegen) -- 29-06-2011 12:56
Re : Dramatiek
(
713)
Jaap (Enkhuizen) -- 29-06-2011 11:38
Re : Dramatiek
(
737)
Harry (Echtenerbrug) -- 29-06-2011 11:50
Ik wou daar net iets over posten.
(
653)
Dirk(Melsele)
(
6m)
-- 29-06-2011 11:38
Re : Terughoudend met alarm
(
729)
Johan Kamphuis (Zuidhorn) -- 29-06-2011 11:44
+1,misschien goed om de verantwoordelijkheid...
(
621)
Gea (Beilen) -- 29-06-2011 12:03
Re : Dramatiek
(
632)
Herman VD(Opwijk) -- 29-06-2011 11:51
helemaal eens
(
673)
Oud-Gebruiker <ID-1912> -- 29-06-2011 11:56
Re : helemaal eens
(
581)
Theo (Buren Ameland) -- 29-06-2011 12:07
dat wel
(
660)
Peter (Maassluis) -- 29-06-2011 11:59
Re : dat wel
(
610)
Geert (Ursel) -- 29-06-2011 12:07
Re : dat wel
(
566)
leviathanfd (Heerlen) -- 29-06-2011 12:19
Re : dat wel
(
555)
peter (utrecht) -- 29-06-2011 12:21
Sorry hoor
(
594)
Peter (Ameide) -- 29-06-2011 12:22
Re : Sorry hoor
(
552)
Theo (Buren Ameland) -- 29-06-2011 12:30
Re : dat wel
(
604)
Peter (Maassluis) -- 29-06-2011 12:22
+1
Gea (Beilen) -- 29-06-2011 12:02
Re : eens; NS met georganiseerde pech.
(
625)
Cees-Rotterdam -- 29-06-2011 12:25
Volledig mee eens!
Marcus (Sleidinge)
(
6m)
-- 29-06-2011 12:32
Overtrokken.
Theo (Buren Ameland) -- 29-06-2011 12:35
Ook hier op Weerwoord wordt zwaar overdreven
(
632)
Johan (Hardegarijp) -- 29-06-2011 12:52
Re : Dramatiek
(
602)
Karim (Evergem) -- 29-06-2011 13:02
Re : Dramatiek
(
576)
Takkie (Amstelveen) -- 29-06-2011 13:09
Re : Ja en nee
(
652)
Peter (Mariakerke bij Gent)
(
7m)
-- 29-06-2011 14:46
Re : Toch wel een paar stevige onweersbuien..
(
531)
Mark (Groningen)
(
1m)
-- 29-06-2011 16:31