Aha..Zo zag dat Belgische beest er dus vanaf de grond uit..

Bericht van: Youri (Zoetermeer) , 30-06-2011 06:21 

Prachtige CB! 🙂

Gr Youri

Voorproef Chase der (hagel)monster (PICS)   ( 1681)
Piet Berger (Simpelveld) ( 169m) -- 29-06-2011 20:07
  Leuk torentje  
Ferry (Nijmegen) -- 29-06-2011 20:10
Re : Voorproef Chase der (hagel)monster (PICS)   ( 908)
PatrickD_Maastricht -- 29-06-2011 20:14
  Netjes hoor, ben benieuwd naar de rest 😉  
Manuel (Zoetermeer) -- 29-06-2011 20:21
Re : Voorproef Chase der (hagel)monster (PICS)   ( 832)
WilcoS (Dordrecht) -- 29-06-2011 20:35
Re : Voorproef Chase der (hagel)monster (PICS)   ( 856)
Piet Berger (Simpelveld) ( 169m) -- 29-06-2011 21:12
Re : Voorproef Chase der (hagel)monster (PICS)   ( 676)
WilcoS (Dordrecht) -- 29-06-2011 21:34
Re : Voorproef Chase der (hagel)monster (PICS)   ( 805)
Wilber (Ulft) -- 30-06-2011 00:10
Ben erg nieuwsgierig naar je verslag!   ( 739)
Erwin (Venlo) -- 29-06-2011 20:39
Re : Voorproef Chase der (hagel)monster (PICS)   ( 834)
leviathanfd (Heerlen) -- 29-06-2011 20:49
  Wauw mooie CB zeg🙂  
Erwin (Zelhem, Gld) ( 18m) -- 29-06-2011 20:52
Laat het verslag maar komen!   ( 695)
Hans (Holsloot/Wageningen) -- 29-06-2011 20:57
Re : Voorproef Chase der (hagel)monster (PICS)   ( 839)
Karim (Evergem) -- 29-06-2011 21:04
Re : Voorproef Chase der (hagel)monster (PICS)   ( 1037)
PatrickD_Maastricht -- 29-06-2011 21:06
Gelukkig niet.   ( 819)
Piet Berger (Simpelveld) ( 169m) -- 29-06-2011 21:14
Wat denk je overigens hier van!!!!?   ( 1233)
Piet Berger (Simpelveld) ( 169m) -- 29-06-2011 21:52
Is dat geen RFD rechts (die donkere neerslagvoet)   ( 829)
Kevin (De Heen) -- 29-06-2011 21:57
Denk het niet.   ( 730)
Frans (Ermelo) -- 29-06-2011 22:12
Ja, maar die ook cyclonaal om hun eigen vertic. as roteren ?   ( 799)
Kevin (De Heen) -- 29-06-2011 22:16
Re :   ( 849)
Frans (Ermelo) -- 29-06-2011 22:33
  Duidelijk. Bedankt voor de uitleg!  
Piet Berger (Simpelveld) ( 169m) -- 29-06-2011 23:09
  Heel mooi Piet! 🙂  
Jim (Voorburg) -- 29-06-2011 21:21
  Ze zijn weer mooi Piet!  
Alie (Weebosch gem Bergeijk NL) ( 37m) -- 29-06-2011 21:37
  Mooi! (veel CAPE + wat CIN = ...)  
Hans (Eindhoven) ( 17m) -- 29-06-2011 21:41
Re : Voorproef Chase der (hagel)monster (PICS)   ( 766)
Wilber (Ulft) -- 30-06-2011 00:07
Aha..Zo zag dat Belgische beest er dus vanaf de grond uit..   ( 685)
Youri (Zoetermeer) -- 30-06-2011 06:21