10 Bft zou kunnen op maandag

Bericht van: Henk L. (Groningen) , 10-09-2011 18:41 

Maar niet zo lang, aangezien de storm vrij rap doortrekt naar de Noorse Zee, tegelijk afzwakkend.

Engelse roddelpers   ( 1432)
Henk L. (Groningen) -- 10-09-2011 17:39
ongehinderd door enige kennis van zaken...   ( 1560)
Eric, Rotterdam -- 10-09-2011 17:43
10 Bft zou kunnen op maandag   ( 575)
Henk L. (Groningen) -- 10-09-2011 18:41
En vervolgens   ( 833)
Jan (Workum, FRL) -- 10-09-2011 17:51
Sja, als er nu een medium onbetrouwbaar is...   ( 675)
Timothy (Merelbeke) ( 27m) -- 10-09-2011 18:03
Zo vaak krijgen ze de kans niet hoor, een hurricane...   ( 561)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 10-09-2011 18:33
Re : Engelse roddelpers   ( 589)
Danny (Den Haag) -- 10-09-2011 18:35