Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
Ben in weesp op het moment.
Bericht van: Sebas (Weesp) , 10-09-2011 22:54
Had al een mailtje naar het beheer gestuurd voor naamswijziging. Maar het is nog niet gewijzigd. En het komende jaar zit ik nog hier.
Quote selectie
Youtube Kanaal: Diverse onweer video's
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
Kan wel janken
(
1464)
Ruben (Ås, nabij Oslo, Noorwegen)
(
53m)
-- 10-09-2011 22:39
Ik doe mee!
(
950)
Steph. (Haarlem)
(
4m)
-- 10-09-2011 22:40
De hele dag zo'n energie in de lucht.
(
925)
Ruben (Ås, nabij Oslo, Noorwegen)
(
53m)
-- 10-09-2011 22:42
Re : Ik doe niet mee !
(
867)
Frank (Landsmeer) -- 10-09-2011 22:44
Ja klopt, bijna stroboscopisch was het
(
928)
Ruben (Ås, nabij Oslo, Noorwegen)
(
53m)
-- 10-09-2011 22:45
Re : Ik doe niet mee !
(
785)
Takkie (Amstelveen) -- 10-09-2011 22:45
Re : Ik doe niet mee !
(
739)
Frank (Landsmeer) -- 10-09-2011 22:49
Re : Ik doe niet mee !
(
703)
Takkie (Amstelveen) -- 10-09-2011 22:51
Ik niet
(
1039)
Bart (Stuifzand) -- 10-09-2011 22:44
Re : Kan wel janken
(
783)
meshach bellingwolde -- 10-09-2011 22:42
Te weesp wel wat gezien, redelijk verbazend als ik de radar
(
907)
Sebas (Weesp) -- 10-09-2011 22:43
Nou, ik heb me anders wel vermaakt
(
811)
Daniël (Aalsmeer)
(
-4m)
-- 10-09-2011 22:43
Voor mij ook een teleurstelling.
(
763)
Jim (Voorburg) -- 10-09-2011 22:44
Idd, net ten noorden van mij onstaan nu nieuwe buien
(
864)
Joris (Wormer) -- 10-09-2011 22:44
Bussum, veel onweer
(
1148)
sebastiaan (bussum) -- 10-09-2011 22:45
sorry... het doet nog wel iets hier af en toe.
(
1183)
Sebas (Weesp) -- 10-09-2011 22:46
Voor Groningen moet het nog beginnen hoor.
(
949)
Ruben (Ås, nabij Oslo, Noorwegen)
(
53m)
-- 10-09-2011 22:48
Ben in weesp op het moment.
(
781)
Sebas (Weesp) -- 10-09-2011 22:54
Ah oke! Nouja in iedergeval een goeie foto!
Ruben (Ås, nabij Oslo, Noorwegen)
(
53m)
-- 10-09-2011 22:55
Nee dit dan:
(
776)
mavlo77 (Fijnaart) -- 10-09-2011 22:49
Ik ben best tevreden
(
712)
Dennis (Amsterdam) -- 10-09-2011 22:56
Hier 0,5 mm regen....
(
688)
Ton (Grootebroek) -- 10-09-2011 23:14