Ben in weesp op het moment.

Bericht van: Sebas (Weesp) , 10-09-2011 22:54 

Had al een mailtje naar het beheer gestuurd voor naamswijziging. Maar het is nog niet gewijzigd. En het komende jaar zit ik nog hier. 😉

Kan wel janken   ( 1464)
Ruben (Ås, nabij Oslo, Noorwegen) ( 53m) -- 10-09-2011 22:39
Ik doe mee!   ( 950)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 10-09-2011 22:40
De hele dag zo'n energie in de lucht.   ( 925)
Ruben (Ås, nabij Oslo, Noorwegen) ( 53m) -- 10-09-2011 22:42
Re : Ik doe niet mee !   ( 867)
Frank (Landsmeer) -- 10-09-2011 22:44
Ja klopt, bijna stroboscopisch was het   ( 928)
Ruben (Ås, nabij Oslo, Noorwegen) ( 53m) -- 10-09-2011 22:45
Re : Ik doe niet mee !   ( 785)
Takkie (Amstelveen) -- 10-09-2011 22:45
Re : Ik doe niet mee !   ( 739)
Frank (Landsmeer) -- 10-09-2011 22:49
Re : Ik doe niet mee !   ( 703)
Takkie (Amstelveen) -- 10-09-2011 22:51
Ik niet   ( 1039)
Bart (Stuifzand) -- 10-09-2011 22:44
Re : Kan wel janken   ( 783)
meshach bellingwolde -- 10-09-2011 22:42
Te weesp wel wat gezien, redelijk verbazend als ik de radar   ( 907)
Sebas (Weesp) -- 10-09-2011 22:43
Nou, ik heb me anders wel vermaakt   ( 811)
Daniël (Aalsmeer) ( -4m) -- 10-09-2011 22:43
Voor mij ook een teleurstelling.   ( 763)
Jim (Voorburg) -- 10-09-2011 22:44
Idd, net ten noorden van mij onstaan nu nieuwe buien 🙁 🙁   ( 864)
Joris (Wormer) -- 10-09-2011 22:44
Bussum, veel onweer   ( 1148)
sebastiaan (bussum) -- 10-09-2011 22:45
sorry... het doet nog wel iets hier af en toe.   ( 1183)
Sebas (Weesp) -- 10-09-2011 22:46
Voor Groningen moet het nog beginnen hoor.   ( 949)
Ruben (Ås, nabij Oslo, Noorwegen) ( 53m) -- 10-09-2011 22:48
Ben in weesp op het moment.   ( 781)
Sebas (Weesp) -- 10-09-2011 22:54
  Ah oke! Nouja in iedergeval een goeie foto!  
Ruben (Ås, nabij Oslo, Noorwegen) ( 53m) -- 10-09-2011 22:55
Nee dit dan:   ( 776)
mavlo77 (Fijnaart) -- 10-09-2011 22:49
Ik ben best tevreden   ( 712)
Dennis (Amsterdam) -- 10-09-2011 22:56
Hier 0,5 mm regen....   ( 688)
Ton (Grootebroek) -- 10-09-2011 23:14