Re : Ik zag dit vandaag ten noorden

Bericht van: Stephan ( Haarlem) , 06-08-2004 23:49 

het doet er niet toe 😀 gewoon weer helemaal niks 🙁

niets gebeurd vandaag....   ( 644)
Stephan ( Haarlem) -- 06-08-2004 23:42
Ik zag dit vandaag ten noorden   ( 1150)
Robert M (Arnhem) -- 06-08-2004 23:45
Re : Ik zag dit vandaag ten noorden   ( 633)
Stephan ( Haarlem) -- 06-08-2004 23:46
Re : Ik zag dit vandaag ten noorden   ( 570)
Robert M (Arnhem) -- 06-08-2004 23:47
Re : Ik zag dit vandaag ten noorden   ( 615)
Stephan ( Haarlem) -- 06-08-2004 23:49
Re : Ik zag dit vandaag ten noorden   ( 597)
Robert M (Arnhem) -- 06-08-2004 23:50
Re : vergis je niet vorig jaar..   ( 620)
Stephan ( Haarlem) -- 07-08-2004 00:07
  klopt ik zag het aambeeld ook  
anton(alkmaar) -- 06-08-2004 23:52
Re : er komt gewoon helemaal geen onweer.   ( 590)
Stephan ( Haarlem) -- 06-08-2004 23:53
Re : er komt gewoon helemaal geen onweer.   ( 620)
anton(alkmaar) -- 07-08-2004 00:05
Re : er komt gewoon helemaal geen onweer.   ( 642)
Stephan ( Haarlem) -- 07-08-2004 00:09
Re : Dat is ...   ( 597)
Stephan ( Haarlem) -- 07-08-2004 00:22
noordenwind en zeewind verpest alles   ( 632)
anton(alkmaar) -- 07-08-2004 00:36
Re : noordenwind en zeewind verpest alles   ( 604)
Stephan ( Haarlem) -- 07-08-2004 00:46
Re : is enorme frustratie, maar..   ( 604)
Stephan ( Haarlem) -- 06-08-2004 23:57