Met oog op terrorisme....

Bericht van: Robert M (Arnhem) , 10-08-2004 12:04 

....zullen de Amerikanen, dat wel niet hebben aangedurft. Stel je voor dat die twee naar Miami gaan.. 😀
***Het weer is; afwisseling en daar hou ik van ***

Analyse 10:00u *PIC*   ( 1055)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 10-08-2004 11:48
Ik heb me weer laten vangen   ( 857)
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 10-08-2004 12:13
Mooi verwoord   ( 621)
Ruben (Grote Brogel) Heerlen -- 10-08-2004 12:28
Re : Daarom is het beter:   ( 614)
Stephan ( Haarlem) -- 10-08-2004 12:34
Re : Ik heb me weer laten vangen   ( 631)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 10-08-2004 13:19
Hier zijn Bonnie en Charly   ( 1133)
Robert M (Arnhem) -- 10-08-2004 11:58
  Was leuker geweest als het Bonnie en Clyde waren 😉  
Saskia (Wageningen) ( 11m) -- 10-08-2004 12:02
Met oog op terrorisme....   ( 704)
Robert M (Arnhem) -- 10-08-2004 12:04
Re : Bonnie kan ons misschien wel bereiken   ( 736)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 10-08-2004 12:04
Re : Bonnie kan ons misschien wel bereiken   ( 609)
Robert M (Arnhem) -- 10-08-2004 12:15