Re

Bericht van: SkyStef (Kampenhout) , 10-08-2004 21:13 

Zoals gezegd dauwpunt en temperatuur lag kwasie bij elkaar na de stevige stortvlaag. Je zag de wolken in weilanden en bosgebieden gewoon omhoog trekken.

Verslagje zware bui (+ pics)   ( 1136)
SkyStef (Kampenhout) -- 10-08-2004 21:06
Re : Verslagje zware bui (+ pics)   ( 672)
Willy Kaapstad Zuid Afrika -- 10-08-2004 21:13
@Capewimpie.....   ( 838)
Wilber (Ulft) -- 10-08-2004 21:18
Ha mooi zeg !! 🙂 Wolken tot de grond !!   ( 645)
Bas (Nijmegen) -- 10-08-2004 21:09
Re   ( 667)
SkyStef (Kampenhout) -- 10-08-2004 21:13
Fantastisch om mee te maken!!   ( 633)
Bas (Nijmegen) -- 10-08-2004 21:16
Re: idd m'n dag is weer geslaagd 😉   ( 862)
SkyStef (Kampenhout) -- 10-08-2004 21:23
Apparte foto, vooral van bewolking tot op 0 meter!!   ( 843)
Wilber (Ulft) -- 10-08-2004 21:09