Ik heb een vraag , hoe zet ik die foto's in èèn bericht?

Bericht van: Simon ( Wenduine ) , 10-08-2004 21:26 


Bericht laatst bijgewerkt: 10-08-2004 21:59
Weerliefhebber

  Ik heb een vraag , hoe zet ik die foto's in èèn bericht?  
Simon ( Wenduine ) ( 12m) -- 10-08-2004 21:26
Re : Ik heb een vraag , hoe zet ik die foto's in èèn bericht   ( 491)
Herman (Schüttorf, Duitsland) -- 10-08-2004 21:41
  Re : Uitlegje  
Sjoerd (Leiden centrum) ( 13m) -- 10-08-2004 21:41
Kleine opmerking   ( 682)
Saskia (Wageningen) ( 11m) -- 10-08-2004 21:49
Re : Kleine opmerking   ( 477)
Sjoerd (Leiden centrum) ( 13m) -- 10-08-2004 21:52
Re : Kleine opmerking   ( 467)
Saskia (Wageningen) ( 11m) -- 10-08-2004 21:56