Re : MC: Dooiaanval niet waarschijnlijk

Bericht van: Martijn(Stellendam) , 31-01-2012 10:51 

Haha, mooi gezegd hoor Seppie 😀

Laten we het hopen he 🙂
Fanatiek hitteliefhebber in de zomermaanden, fanatiek winterliefhebber in de wintermaanden

MC: Dooiaanval niet waarschijnlijk   ( 1573)
Anthony (Rotterdam) -- 31-01-2012 10:47
  +1 voor openheid.  
Mark (Makkum) -- 31-01-2012 10:50
Re : MC: Dooiaanval niet waarschijnlijk   ( 1040)
Seppie (Buren GLD.) -- 31-01-2012 10:51
Re : MC: Dooiaanval niet waarschijnlijk   ( 854)
Martijn(Stellendam) -- 31-01-2012 10:51
16 januari 1947: 17,2 graden 🙂   ( 832)
Walter (Ridderkerk, NL) -- 31-01-2012 10:53
Re : 16 januari 1947: 17,2 graden 🙂   ( 573)
Han Purmerend -- 31-01-2012 11:09
Re : 16 januari 1947: 17,2 graden 🙂   ( 567)
Sietse (Den Haag) -- 31-01-2012 11:10
Re : MC: Dooiaanval niet waarschijnlijk   ( 773)
Hans (Hulsen) ( 11m) -- 31-01-2012 10:54
Re : MC: Dooiaanval niet waarschijnlijk   ( 708)
Martijn(Stellendam) -- 31-01-2012 10:56
Re : MC: Dooiaanval niet waarschijnlijk   ( 679)
leviathanfd (Heerlen) -- 31-01-2012 10:56
Re : MC: Dooiaanval niet waarschijnlijk   ( 584)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 31-01-2012 11:05
  +1, duidelijk en goed omschreven!  
Martijn(Stellendam) -- 31-01-2012 10:51
Ene Peter T. zal er anders over denken 😉   ( 1029)
Lennart (Nijmegen) ( 21m) -- 31-01-2012 10:59
Re : Ene Peter T. zal er anders over denken 😉   ( 625)
Han Purmerend -- 31-01-2012 11:10
😀   ( 621)
Jan (Workum, FRL) -- 31-01-2012 11:15