theo jij had beter natuurfotograaf kunnen worden i.p.v hovenier, wat een prachtige foto,s. mijn complimenten. groeten robin.

( 917)
( 886)
( 815)
Dan komt de rest ook wel snel ad beurt lijkt me!
( 785)
( 648)
Wat een pracht daar!
( 810)
je zit samen met Sytse weer 1e rang. Prachtbeelden!