Re : Maandag landelijk BBQ!

Bericht van: Arjan S (Amersfoort) , 31-01-2012 11:28 

lekker voor in april/mei. Ik vertrouw deze kaart voor geen meter 😉
volg me op twitter.com/arjan0625

  We zouden het bijna vergeten GFS-06 loopt al even 😉  
Hans (Hulsen) ( 11m) -- 31-01-2012 11:14
  Het zou toch dooien zaterdag?  
Jan Gerke (Damwoude) -- 31-01-2012 11:16
Komt nog wel 😀 even wachten 😉   ( 1135)
Hans (Hulsen) ( 11m) -- 31-01-2012 11:17
Run is weer wat minder dan de 00Z run!   ( 1607)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 31-01-2012 11:17
Dat wordt een EC'tje ja 😕   ( 1207)
Jan Gerke (Damwoude) -- 31-01-2012 11:19
  is 6% als die anderen 94% voor kou gaat😉  
Rowan (Nijmegen) -- 31-01-2012 11:33
  Kou op de noordzee is slecht😀😉  
Rowan (Nijmegen) -- 31-01-2012 11:20
Vind hem..   ( 1123)
Wietse (Groningen) -- 31-01-2012 11:18
Re : We zouden het bijna vergeten GFS-06 loopt al even 😉   ( 1123)
Arjan S (Amersfoort) -- 31-01-2012 11:19
+120 daar is de depressie!   ( 1666)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 31-01-2012 11:20
  Tussenrun 😀  
Jan Gerke (Damwoude) -- 31-01-2012 11:21
Re : Tussenrun 😀   ( 780)
Reinier (Zwolle) ( 2m) -- 31-01-2012 11:29
Re : Tussenrun 😀   ( 532)
Han Purmerend -- 31-01-2012 12:13
Zondag sneeuw, gevolgd door regen en dooi!   ( 1634)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 31-01-2012 11:23
Re : Zondag sneeuw, gevolgd door regen en dooi!   ( 1211)
Pieter (Alblasserdam) -- 31-01-2012 11:24
Re : Zondag sneeuw, gevolgd door regen en dooi!   ( 598)
Han Purmerend -- 31-01-2012 12:14
  Als deze datum klopt,dan ruik ik nu gumsporen elders?😉  
Takkie (Amstelveen) -- 31-01-2012 11:24
Re : Zondag sneeuw, gevolgd door regen en dooi!   ( 1195)
Wietse (Groningen) -- 31-01-2012 11:24
Vervolg kan je raden! _> dooi!   ( 1118)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 31-01-2012 11:25
  Maandag is KGB😀😉  
Rowan (Nijmegen) -- 31-01-2012 11:27
  Wat zeg je nu? De Russische Beer is een spion?😉  
Klaas (Wageningen) -- 31-01-2012 11:45
Aan de kust ja! Binnenland gewoon vorst   ( 1125)
Rowan (Nijmegen) -- 31-01-2012 11:25
Maandag landelijk BBQ!   ( 1560)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 31-01-2012 11:27
Re : Maandag landelijk BBQ!   ( 956)
Arjan S (Amersfoort) -- 31-01-2012 11:28
Wel met een winterjas aan met slechts +3   ( 931)
Rowan (Nijmegen) -- 31-01-2012 11:29
Niet alleen PT.....   ( 998)
Alwin (Wijbosch) -- 31-01-2012 11:30
Re : Niet alleen PT.....   ( 794)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 31-01-2012 11:32
Re : Niet alleen PT.....   ( 710)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 31-01-2012 11:33
  Wow! Wat is hierbij de drukverdeling?  
Peter (Wiltz -Luxemburg) ( 381m) -- 31-01-2012 11:25
Re : Zondag sneeuw, gevolgd door regen en dooi!   ( 1107)
Martijn(Stellendam) -- 31-01-2012 11:27
Re : Zondag sneeuw, gevolgd door regen en dooi!   ( 845)
Pieter (Alblasserdam) -- 31-01-2012 11:29
Re : Zondag sneeuw, gevolgd door regen en dooi!   ( 731)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 31-01-2012 11:32
Re : Zondag sneeuw, gevolgd door regen en dooi!   ( 680)
Martijn(Stellendam) -- 31-01-2012 11:38
Re : Zondag sneeuw, gevolgd door regen en dooi!   ( 665)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 31-01-2012 11:40
Re : Zondag sneeuw, gevolgd door regen en dooi!   ( 575)
Martijn(Stellendam) -- 31-01-2012 11:48
Re : Zondag sneeuw, gevolgd door regen en dooi!   ( 485)
Han Purmerend -- 31-01-2012 12:16
Re : Zondag sneeuw, gevolgd door regen en dooi!   ( 570)
Frans (Schiedam) -- 31-01-2012 11:55
Re : Schoolvoorbeeld   ( 1074)
Eddy (Ommen) -- 31-01-2012 11:30
Re : Schoolvoorbeeld   ( 782)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 31-01-2012 11:31
Re : Schoolvoorbeeld   ( 643)
Eddy (Ommen) -- 31-01-2012 11:38
Re : Schoolvoorbeeld   ( 570)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 31-01-2012 11:46
Nee, hij geeft z'n conclusie op basis van DEZE kaarten   ( 811)
Mathijs (Brugge) ( 4m) -- 31-01-2012 11:33
Re : Nee, hij geeft z'n conclusie op basis van DEZE kaarten   ( 679)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 31-01-2012 11:35
Inderdaad, uitkomen gaat het toch niet😉   ( 645)
Rowan (Nijmegen) -- 31-01-2012 11:37
Re : Hij schrijft letterlijk:   ( 669)
Eddy (Ommen) -- 31-01-2012 11:39
Re : Hij schrijft letterlijk:   ( 620)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 31-01-2012 11:41
Re : Hij schrijft letterlijk:   ( 609)
Martijn(Stellendam) -- 31-01-2012 11:42
Re : Hij schrijft letterlijk:   ( 594)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 31-01-2012 11:44
  Idd, het intelligentiegehalte scheert hier hoge toppen 😕  
Mathijs (Brugge) ( 4m) -- 31-01-2012 11:45
Re : Hij schrijft letterlijk:   ( 497)
Han Purmerend -- 31-01-2012 12:18
+1 Hou eens op met Stefan bashen allemaal   ( 802)
Chris vd Bos (Vijfhuizen) ( -2m) -- 31-01-2012 11:41
Re : +1 Hou eens op met Stefan bashen allemaal   ( 642)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 31-01-2012 11:43
Re : +1 Hou eens op met Stefan bashen allemaal   ( 614)
Martijn(Stellendam) -- 31-01-2012 11:45
Re : +1 Hou eens op met Stefan bashen allemaal   ( 577)
Oud-Gebruiker <ID-647> ( 7m) -- 31-01-2012 11:51
  + 1  
Mathijs (Brugge) ( 4m) -- 31-01-2012 11:53
Re : +1 Hou eens op met Stefan bashen allemaal   ( 461)
Martijn(Stellendam) -- 31-01-2012 12:53
Re : +1 Hou eens op met Stefan bashen allemaal   ( 601)
Martijn(Stellendam) -- 31-01-2012 11:43
Re : +1 Hou eens op met Stefan bashen allemaal   ( 520)
Oud-Gebruiker <ID-647> ( 7m) -- 31-01-2012 11:55
Re : Deze zin was beter weggelaten in een van   ( 578)
Hans (Eindhoven) ( 17m) -- 31-01-2012 11:51
Re : Deze zin was beter weggelaten in een van   ( 577)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 31-01-2012 11:58
Re : Deze zin was beter weggelaten in een van   ( 519)
Hans (Eindhoven) ( 17m) -- 31-01-2012 12:05
Re : +1 Hou eens op met Stefan bashen allemaal   ( 487)
Han Purmerend -- 31-01-2012 12:19
ALs een econoom alleen naar |china kijkt en zegt:   ( 496)
Jorge (Middelburg) -- 31-01-2012 13:00
  +1: respecteer ieders mening nu toch eens  
Gert (S-L-Houtem in O-Vl) -- 31-01-2012 11:43
  +1  
Bart(Doetinchem) -- 31-01-2012 11:48
Sneeuw vrijdag/zaterdag ook verdwenen   ( 1269)
Chris vd Bos (Vijfhuizen) ( -2m) -- 31-01-2012 11:28
  Sneeuw is naar Zondag verplaatst  
Rowan (Nijmegen) -- 31-01-2012 11:29
Dat is een dooifront, vorige runs toonden arctisch laag   ( 882)
Chris vd Bos (Vijfhuizen) ( -2m) -- 31-01-2012 11:32
Oowh maar dat wil je toch niet?   ( 753)
Rowan (Nijmegen) -- 31-01-2012 11:35
  Ik heb liever sneeuw dan dooi ja  
Chris vd Bos (Vijfhuizen) ( -2m) -- 31-01-2012 11:38
Inderdaad, over en sluiten in de 06z Oper   ( 661)
Oud-Gebruiker <ID-647> ( 7m) -- 31-01-2012 11:39
Prima! Twee heerlijke schaatsdagen.   ( 903)
Jaap-Jan (Assendelft) -- 31-01-2012 11:30
En ook daar gaat het mis...   ( 1395)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 31-01-2012 11:21
Die Azoor..   ( 970)
Wietse (Groningen) -- 31-01-2012 11:22
Azoor kantelt vanaf 144 uur   ( 821)
Fabian (Bergen op Zoom) ( 8m) -- 31-01-2012 11:29
Worden weer met de neus op de feiten gedrukt   ( 993)
Jan Gerke (Damwoude) -- 31-01-2012 11:22
Kloppen die temperaturen wel?   ( 1084)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 31-01-2012 11:22
Wind is niet aanlandig.   ( 892)
Jaap-Jan (Assendelft) -- 31-01-2012 11:24
Ja, hierna pas oplopend..   ( 844)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 31-01-2012 11:25
Re : Ja, hierna pas oplopend..   ( 650)
Martijn(Stellendam) -- 31-01-2012 11:29
Neem hem niet zo serieus joh   ( 653)
Rowan (Nijmegen) -- 31-01-2012 11:31
Re : En ook daar gaat het mis...   ( 848)
Ernest (Maassluis) -- 31-01-2012 11:25
Scheelt 10C met de vorige run.   ( 1011)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 31-01-2012 11:28
Re : En ook daar gaat het mis...   ( 797)
Martijn(Stellendam) -- 31-01-2012 11:25
Die opers laten constant wat anders zien   ( 697)
Wietse (Groningen) -- 31-01-2012 11:27
Re : Die opers laten constant wat anders zien   ( 608)
Martijn(Stellendam) -- 31-01-2012 11:28
Ja, maar wel elke keer zachter nu!   ( 647)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 31-01-2012 11:30
Nou.   ( 662)
Wietse (Groningen) -- 31-01-2012 11:32
+100   ( 636)
Martijn(Stellendam) -- 31-01-2012 11:34
Re : +100   ( 564)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 31-01-2012 11:37
Nee   ( 553)
Wietse (Groningen) -- 31-01-2012 11:40
Re : +100   ( 505)
Martijn(Stellendam) -- 31-01-2012 11:50
  Ik wou net zeggen ! 🙂  
Anthony (Rotterdam) -- 31-01-2012 11:35
Re : En ook daar gaat het mis...   ( 667)
Arjan S (Amersfoort) -- 31-01-2012 11:25
Er is iets raars aan de gang   ( 883)
Mathijs (Brugge) ( 4m) -- 31-01-2012 11:25
Een dagje dooi in oosten en weer in de vorst   ( 861)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 31-01-2012 11:33
laat maar...   ( 762)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 31-01-2012 11:36
  😀  
Stefan (Hellevoetsluis) -- 31-01-2012 11:37
nee, wordt 'm niet   ( 671)
Peter (Borculo) ( 14m) -- 31-01-2012 11:39
Jij dacht toch niet echt dat die dikke rode puist...?   ( 672)
Jaap-Jan (Assendelft) -- 31-01-2012 11:50
  Ik was even wanhopig...  
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 31-01-2012 12:00
Re : Ik was even wanhopig...   ( 551)
leviathanfd (Heerlen) -- 31-01-2012 12:02
  Zondag pak sneeuw bij -5 a -6 overdag  
Rowan (Nijmegen) -- 31-01-2012 11:23
Als dit uitkomt   ( 904)
Gert (S-L-Houtem in O-Vl) -- 31-01-2012 11:24
En ja hoor, de paniek slaat weer toe. Modellen zijn   ( 864)
Roelant (Utrecht-West) -- 31-01-2012 11:27
  +100 Één oper minder en we vrezen en BBQ-en..😕  
Jim (Voorburg) -- 31-01-2012 11:29
Re : +100 Één oper minder en we vrezen en BBQ-en..😕   ( 642)
Kimme (Bever) -- 31-01-2012 11:32
Re : +100 Één oper minder en we vrezen en BBQ-en..😕   ( 560)
Martijn(Stellendam) -- 31-01-2012 11:33
Re : En ja hoor, de paniek slaat weer toe. Modellen zijn   ( 543)
Anthony (Rotterdam) -- 31-01-2012 11:33
Re : We zouden het bijna vergeten GFS-06 loopt al even 😉   ( 697)
Kimme (Bever) -- 31-01-2012 11:27
  Komt allemaal weer goed in 2e (ijzige) deel van de run 🙂  
Peter (Borculo) ( 14m) -- 31-01-2012 11:29
Zo inderdaad, niet te kort zeg!   ( 1077)
Chris vd Bos (Vijfhuizen) ( -2m) -- 31-01-2012 11:38
  😀 😀  
Oud-Gebruiker <ID-647> ( 7m) -- 31-01-2012 11:41
😀 (mag ik nog zeggen   ( 588)
Peter (Borculo) ( 14m) -- 31-01-2012 11:42