Mijn eigen winter gevoel..

Bericht van: rik (Den Haag) , 31-01-2012 12:50 

Den Haag 31 januari 2012


Positief bericht   ( 2281)
Cees-Rotterdam -- 31-01-2012 12:27
Super idd! Hou er echter ook rekening mee dat we   ( 1753)
Mathijs (Brugge) ( 4m) -- 31-01-2012 12:29
Re : Super. Hou er echter ook rekening mee dat we   ( 1288)
Cees-Rotterdam -- 31-01-2012 12:31
Re : Super. Hou er echter ook rekening mee dat we   ( 771)
Ernest (Maassluis) -- 31-01-2012 13:07
Re : Super. Hou er echter ook rekening mee dat we   ( 608)
Cees-Rotterdam -- 31-01-2012 14:09
Nou, het is zeer lokaal dan zo.   ( 1002)
Jorge (Middelburg) -- 31-01-2012 12:34
Re : Super idd! Hou er echter ook rekening mee dat we   ( 949)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 31-01-2012 12:35
Realistisch bericht & actuele kaart (edit)   ( 1456)
sebastiaan (bussum) -- 31-01-2012 12:31
Re : Realistisch bericht & actuele kaart (edit)   ( 699)
Ernest (Maassluis) -- 31-01-2012 13:14
Het zou wel leuk zijn,   ( 597)
Cees-Rotterdam -- 31-01-2012 14:01
Re : Het zou wel leuk zijn,   ( 589)
Ernest (Maassluis) -- 31-01-2012 14:26
Re : Positief bericht   ( 859)
Mark (Rhoon) -- 31-01-2012 12:32
Hoe is de ijsontwikkeling in jouw schaatsregio   ( 1144)
Jan (Workum, FRL) -- 31-01-2012 12:32
Re : Hoe is de ijsontwikkeling in jouw schaatsregio   ( 628)
Cees-Rotterdam -- 31-01-2012 14:02
Daar klamp ik me dan maar aan vast   ( 1138)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 31-01-2012 12:32
Je vindt het al langer zorgelijk   ( 893)
Jorge (Middelburg) -- 31-01-2012 12:36
Mooi stukje wishful thinking Cees   ( 1053)
Chris vd Bos (Vijfhuizen) ( -2m) -- 31-01-2012 12:37
Re : Positief bericht   ( 837)
Ernest (Maassluis) -- 31-01-2012 12:40
  Gewoon omdat ie zo mooi is!  
Jaap-Jan (Assendelft) -- 31-01-2012 12:42
Mijn eigen winter gevoel..   ( 1099)
rik (Den Haag) -- 31-01-2012 12:50
Re : Positief bericht   ( 1162)
Cees (Hendrik-Ido-Ambacht) -- 31-01-2012 12:53
realisme   ( 855)
sebastiaan (bussum) -- 31-01-2012 12:59
  9 dagen vooruit..?! 😕  
Roelant (Utrecht-West) -- 31-01-2012 12:59
  +192 Waardeloze termijn  
Walter (Ridderkerk, NL) -- 31-01-2012 13:03
Dit heeft niets met realisme te maken.   ( 609)
Cees-Rotterdam -- 31-01-2012 14:13
Re : Dit heeft niets met realisme te maken.   ( 653)
Cees (Hendrik-Ido-Ambacht) -- 31-01-2012 17:32
Re : Positief bericht, reeel uitgangspunt   ( 926)
ijsclub vlietland Aad (Schipluiden) -- 31-01-2012 13:01
  +1  
Harro (Winsum Gn) -- 31-01-2012 13:13
Wie nu nog niet enthousiast is...   ( 646)
Bernard (Nijmegen) -- 31-01-2012 13:49
Ja, de benelux is qua oppervlakte ongeveer even   ( 726)
Mathijs (Brugge) ( 4m) -- 31-01-2012 13:50
Relativeren..   ( 614)
Bernard (Nijmegen) -- 31-01-2012 14:00
  Dat is waar! 😉 Bedankt voor je positieve noot!  
Mathijs (Brugge) ( 4m) -- 31-01-2012 14:01