Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
Hier is ijsdkite nog 0,000 cm
Bericht van: luk@sinaai , 31-01-2012 14:16
In Tongerse 10 cm sneeuw , in N- Nederland schaatsijs ...en hier ...
Vorig jaar was het hier in het Waasland bingo met pakken sneeuw , we gaan nog jaartjes moeten wachten om ook nog eens het beste lotje te trekken
Quote selectie
Bericht laatst bijgewerkt: 31-01-2012 14:16
3D-wolken en 3D-bliksemfotografie
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
Er wordt al geschaatst...Brekken Sneek.
(
2148)
Dirk (Sneek)
(
1m)
-- 31-01-2012 14:04
Wauwie. Wat een mooi ijs!
(
1168)
Ruben (Ås, nabij Oslo, Noorwegen)
(
53m)
-- 31-01-2012 14:06
Re : Er wordt al geschaats...Brekken Sneek.
(
1056)
Eric (Sprundel) -- 31-01-2012 14:07
Re : Er wordt al geschaats...Brekken Sneek.
(
1013)
Marcus (Sleidinge)
(
6m)
-- 31-01-2012 14:09
Re : Er wordt al geschaats...Brekken Sneek.
(
896)
Eric (Sprundel) -- 31-01-2012 14:11
Oud-Gebruiker <ID-2577>
(
1000m)
-- 31-01-2012 14:13
Sorrij Eric, zette het filmpje erop zonder...
(
832)
Dirk (Sneek)
(
1m)
-- 31-01-2012 14:15
Re : Er wordt al geschaats...Brekken Sneek.
(
819)
Marcus (Sleidinge)
(
6m)
-- 31-01-2012 14:15
Hopla
(
785)
Marcus (Sleidinge)
(
6m)
-- 31-01-2012 14:16
Sterkte Marcus
Oud-Gebruiker <ID-2577>
(
1000m)
-- 31-01-2012 14:17
Re : Hopla
(
722)
Bernard (Nijmegen) -- 31-01-2012 14:18
Re : Hopla
(
687)
Marcus (Sleidinge)
(
6m)
-- 31-01-2012 14:22
Re : Er wordt al geschaats...Brekken Sneek.
(
630)
Eric (Sprundel) -- 31-01-2012 14:27
Re : Er wordt al geschaats...Brekken Sneek.
(
884)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 31-01-2012 14:07
Re : Er wordt al geschaats...Brekken Sneek.
(
735)
Dirk (Sneek)
(
1m)
-- 31-01-2012 14:10
Re : Er wordt al geschaatst...Brekken Sneek.
(
746)
Bart (O.-L.-V.-Waver) -- 31-01-2012 14:11
Hier is ijsdkite nog 0,000 cm
(
794)
luk@sinaai -- 31-01-2012 14:16
Hier ook niks op de sloten hoor
(
645)
Robin (Schiedam) -- 31-01-2012 14:24
"Wind hindert ijsvorming"
Jan (Workum, FRL) -- 31-01-2012 14:46