Hier honderd procent open

Bericht van: Lennart (mobiel) , 31-01-2012 17:23 

Nog geen ijs gezien...

De vaarten liggen allemaal nog open....deel2   ( 1282)
AH-Zuidhorn -- 31-01-2012 17:00
IJsvorming ook hier behoorlijk problematisch   ( 945)
Erik (Veendam) -- 31-01-2012 17:06
Re : IJsvorming ook hier behoorlijk problematisch   ( 696)
Krijn (Garrelsweer gr.) -- 31-01-2012 17:18
Hier honderd procent open   ( 672)
Lennart (mobiel) -- 31-01-2012 17:23
Bij Noordeinde, Gld:   ( 1413)
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 31-01-2012 17:07
Gaat vanaf nu alleen maar sneller   ( 1205)
Bernard (Nijmegen) -- 31-01-2012 17:18
En zo is het!😀   ( 659)
Richard (Spijkenisse) -- 31-01-2012 17:24
Ik hoop het hoor   ( 598)
Erik (Veendam) -- 31-01-2012 17:37
Interessante fase ijsgroei   ( 809)
VdeV(Heerenveen) -- 31-01-2012 17:33
Re : Interessante fase ijsgroei   ( 638)
Nick (Wierden) -- 31-01-2012 17:38
Re : Interessante fase ijsgroei   ( 626)
VdeV(Heerenveen) -- 31-01-2012 17:49
  He Victor, dank voor dit boeiende verhaal!  
Erik (Veendam) -- 31-01-2012 17:39
Inderdaad, zelfs voor deze 'oude' man een goeie opsteker!   ( 593)
Theo (Buren Ameland) -- 31-01-2012 17:56
@ Beheer: Ik nomineer dit stukje voor de Wiki!   ( 517)
Hans (Diemen) ( -1m) -- 31-01-2012 19:09
Re : Interessante fase ijsgroei   ( 553)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 31-01-2012 19:37
  Natte duinvaleien zo goed als dicht nu, ondanks de wind.  
Theo (Buren Ameland) -- 31-01-2012 17:48