Hoppaaa Der hammer!

Bericht van: Steven (Gavere) , 31-01-2012 23:27 

😀
The models can stay bullish on snow and cold longer than you can stay hopeful.

  GFS18Z dan maar, wat zal hij uit de kast toveren?  
Steven (Gavere) ( 10m) -- 31-01-2012 22:51
  Ah, de Borrelnootjesrun. 😉  
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 31-01-2012 23:05
De Rus wordt weer vakkundig ontmanteld..   ( 1586)
Wietse (Groningen) -- 31-01-2012 23:07
Re : De Rus wordt weer vakkundig ontmanteld..   ( 1293)
Steven (Gavere) ( 10m) -- 31-01-2012 23:10
Het ging daarvoor al mis..   ( 1209)
Wietse (Groningen) -- 31-01-2012 23:12
Re : Het ging daarvoor al mis..   ( 1013)
Steven (Gavere) ( 10m) -- 31-01-2012 23:15
Gaat het mis?   ( 1095)
Wietse (Groningen) -- 31-01-2012 23:16
Zaterdag een lekker westenwindje..   ( 1154)
Wietse (Groningen) -- 31-01-2012 23:19
Niet serieus te nemen gelukkig   ( 1095)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 31-01-2012 23:21
Re : Niet serieus te nemen gelukkig   ( 1015)
Rick (Roermond) ( 27m) -- 31-01-2012 23:22
Re : Niet serieus te nemen gelukkig   ( 904)
Chris (Eastermar) ( 1m) -- 31-01-2012 23:24
Tja..   ( 873)
Wietse (Groningen) -- 31-01-2012 23:23
GFS bakt ze bruin...   ( 1179)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 31-01-2012 23:21
+ 120 WZ   ( 1516)
Fabian (Bergen op Zoom) ( 8m) -- 31-01-2012 23:25
Hoppaaa Der hammer!   ( 1072)
Steven (Gavere) ( 10m) -- 31-01-2012 23:27
Re : + 120 WZ   ( 910)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 31-01-2012 23:27
Jeej logge Azoor!   ( 994)
Anthony (Rotterdam) -- 31-01-2012 23:28
Re : Jeej logge Azoor!   ( 862)
Steven (Gavere) ( 10m) -- 31-01-2012 23:30
  Ja voor dan ziet het er goed uit 😉  
Rick (Roermond) ( 27m) -- 31-01-2012 23:32
Re : Ja voor dan ziet het er goed uit 😉   ( 821)
Steven (Gavere) ( 10m) -- 31-01-2012 23:34
Re : Ja voor dan ziet het er goed uit 😉   ( 656)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 01-02-2012 00:02
Re : + 144 WZ 🙁 RIP winter   ( 1116)
Fabian (Bergen op Zoom) ( 8m) -- 31-01-2012 23:31
Re : + 168 WZ 🙁 WC is terug   ( 1015)
Fabian (Bergen op Zoom) ( 8m) -- 31-01-2012 23:36
Na +216 keert de winter terug!!   ( 971)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 31-01-2012 23:41
De virtuele winter staat ook alweer op de kaarten (UGKB)   ( 1086)
Wietse (Groningen) -- 31-01-2012 23:45
Inderdaad, een wonderbaarlijk mirakel + 288   ( 959)
Fabian (Bergen op Zoom) ( 8m) -- 31-01-2012 23:45
  Nu nog +120u tot +216 overbruggen 😀.  
Steven (Gavere) ( 10m) -- 31-01-2012 23:46
Re : Inderdaad, een wonderbaarlijk mirakel + 288   ( 709)
Wietse (Groningen) -- 31-01-2012 23:48
Hoopvol UGKB 😉   ( 951)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 31-01-2012 23:46
Bizarre ommekeer   ( 855)
Anthony (Rotterdam) -- 31-01-2012 23:46
Re : Na +216 keert de winter terug!!   ( 831)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 31-01-2012 23:47
Re : Na +216 keert de winter terug!!   ( 830)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 31-01-2012 23:49
  Lijkt me ook 😉  
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 31-01-2012 23:50
Flinke sneeuwbuien zaterdag   ( 1736)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 31-01-2012 23:14
Re : Flinke sneeuwbuien zaterdag   ( 1008)
Rachid (Groningen) -- 31-01-2012 23:23
  Drama run, gaat al vroeg mis  
Chris (Eastermar) ( 1m) -- 31-01-2012 23:15
Barslechte run weer   ( 1261)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 31-01-2012 23:16
Re : Barslechte run weer   ( 1021)
Chris (Eastermar) ( 1m) -- 31-01-2012 23:17
Re : Barslechte run weer   ( 834)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 31-01-2012 23:19
Re : Barslechte run weer   ( 923)
Steven (Gavere) ( 10m) -- 31-01-2012 23:19
  Ik denk dat jij aan de drank hebt gezeten 😀  
Chris (Eastermar) ( 1m) -- 31-01-2012 23:21
Re : Barslechte run weer   ( 796)
gert(herselt) -- 31-01-2012 23:26
Ach is voor de 'leuk'   ( 1047)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 31-01-2012 23:18
Re : Ach is voor de 'leuk'   ( 914)
Rachid (Groningen) -- 31-01-2012 23:19
Bah..   ( 739)
Wietse (Groningen) -- 31-01-2012 23:28
De kaart op +24 vind ik het mooist...   ( 800)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 31-01-2012 23:33
Re : De kaart op +24 vind ik het mooist...   ( 716)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 31-01-2012 23:36
  Is het zo slecht dan?  
Erik (Veendam) -- 31-01-2012 23:46
Nee, dit wordt 'm weer niet   ( 777)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 31-01-2012 23:29
Ik zit totaal niet over deze run in..   ( 815)
CornĂ© (Amsterdam, Bijlmer-Centrum) ( -2m) -- 31-01-2012 23:35
  Precies, zo is het! 😉  
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 31-01-2012 23:36
Het zal wel niet zo precies uitkomen nee   ( 672)
Wietse (Groningen) -- 31-01-2012 23:40
Re : Het zal wel niet zo precies uitkomen nee   ( 616)
CornĂ© (Amsterdam, Bijlmer-Centrum) ( -2m) -- 31-01-2012 23:47
Veel waarde hecht ik er i.i.g. (nog) niet aan 😉   ( 660)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 31-01-2012 23:48
Re : Het zal wel niet zo precies uitkomen nee   ( 623)
Han Purmerend -- 31-01-2012 23:48