Re : gfs 4 members gaan nog voor kou, joki 8 ukmo goed

Bericht van: Martijn(Stellendam) , 01-02-2012 07:30 

Of GFS raakt het spoor bijster of EC. Ik hoop toch het eerste 😋

Dit moet zich niet gaan doorzetten want dan maak ik mij ook zorgen en dat wil ik natuurlijk niet 😋
Fanatiek hitteliefhebber in de zomermaanden, fanatiek winterliefhebber in de wintermaanden

Gfs00Z-zondag afgelopen 100%   ( 1190)
Pieter (Delft) -- 01-02-2012 06:01
Re : Gfs00Z-zondag afgelopen 100%   ( 912)
Pieter (Delft) -- 01-02-2012 06:04
Re : Gfs00Z-zondag afgelopen 100%   ( 937)
jean-paul (Beek en Donk) -- 01-02-2012 06:08
gfs 4 members gaan nog voor kou, joki 8 ukmo goed   ( 891)
Riccardo Ricci (Nunspeet, Noordwest Veluwe) -- 01-02-2012 06:17
Re : gfs 4 members gaan nog voor kou, joki 8 ukmo goed   ( 533)
Martijn(Stellendam) -- 01-02-2012 07:30
Re : Gfs00Z-zondag afgelopen 100%   ( 693)
Michaël (St- Antonius Zoersel) -- 01-02-2012 06:26
Re : Gfs00Z-zondag afgelopen 100%   ( 650)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 01-02-2012 06:28
Re : Gfs00Z-zondag afgelopen 100%   ( 692)
Michaël (St- Antonius Zoersel) -- 01-02-2012 06:32
Re : Gfs00Z-zondag afgelopen 100%   ( 610)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 01-02-2012 06:34
Re : Gfs00Z-zondag afgelopen 100%   ( 613)
Wouke (Bovekerke) -- 01-02-2012 06:35
GEM laat idd de dooi niet lukken..   ( 618)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 01-02-2012 06:39
Re : GEM laat idd de dooi niet lukken..   ( 575)
leviathanfd (Heerlen) -- 01-02-2012 06:52
nogaps en gem: laatste strohalm?   ( 905)
Geert (Lier) -- 01-02-2012 06:49
Re : nogaps en gem: laatste strohalm?   ( 582)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 01-02-2012 06:58
Het zal toch niet hee? Dat we al straf krijgen hier na   ( 619)
Miguel (Varsenare) ( 15m) -- 01-02-2012 07:02
He Flappie... Je kan nooit iets met 100% zeggen...   ( 591)
Lennart (Nijmegen) ( 21m) -- 01-02-2012 08:08
Ik lees dit 5 uur later - je bent toch goed op de bek gegaan   ( 459)
Rikkie (Meerhout) -- 01-02-2012 11:14