Ga eens ..

Bericht van: Aad(Roelofarendsveen) , 01-02-2012 09:16 

naar buiten 🙂
Of te koud ?😉
Bloedhekel aan regen en mag ze wel de regenfetisjisten........ maar snappen doe ik ze niet 😀

5 Daagse MC: IJskoud!   ( 1979)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 01-02-2012 07:58
Prachtig!   ( 886)
Robin (Tiel) -- 01-02-2012 08:00
EC oper is bijna nog kouder   ( 1065)
Anthony (Rotterdam) -- 01-02-2012 08:06
TT704 ???   ( 1110)
Robin (Spijkenisse) -- 01-02-2012 08:21
  Weeronline... 😉  
Robin (Tiel) -- 01-02-2012 08:22
Re : TT704 ???   ( 814)
Anthony (Rotterdam) -- 01-02-2012 08:22
Re : Weeronline neem ik al een tijdje met een korreltje zout   ( 777)
Pieter (Alblasserdam) -- 01-02-2012 08:23
Is ook een mogelijkheid..   ( 853)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 01-02-2012 08:23
Heb je er bewijs voor dat GFS vaker won?   ( 744)
Robin (Tiel) -- 01-02-2012 08:26
Re : Heb je er bewijs voor dat GFS vaker won?   ( 653)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 01-02-2012 08:28
Re : Heb je er bewijs voor dat GFS vaker won?   ( 622)
Robin (Tiel) -- 01-02-2012 08:30
Iig een stuk realistischer qua maxima   ( 765)
Chris vd Bos (Haarlem) ( -3m) -- 01-02-2012 08:30
Helemaal waar...   ( 701)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 01-02-2012 08:33
  -9 als max? Waar zie je dat?  
Robin (Tiel) -- 01-02-2012 08:35
Oeps dat was de maandagochtend..   ( 588)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 01-02-2012 08:36
Tx voor morgen met -6 ook aan de lage kant   ( 604)
Chris vd Bos (Haarlem) ( -3m) -- 01-02-2012 08:40
Lijkt me ook..   ( 561)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 01-02-2012 08:42
Re : Lijkt me ook..   ( 569)
Chris vd Bos (Haarlem) ( -3m) -- 01-02-2012 08:50
Re : Lijkt me ook..   ( 540)
Geert (Lier) -- 01-02-2012 09:02
Re : Helemaal waar...   ( 602)
Robin (Tiel) -- 01-02-2012 08:37
Re : Helemaal waar...   ( 574)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 01-02-2012 08:43
Dat is geen reden   ( 553)
Robin (Tiel) -- 01-02-2012 08:44
Re : Dat is geen reden   ( 522)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 01-02-2012 08:47
Re : Dat is geen reden   ( 561)
Robin (Tiel) -- 01-02-2012 08:50
+1 en zelfs in maart kan dat nog!   ( 552)
Peter (Haarlem) -- 01-02-2012 08:59
Re : +1 en zelfs in maart kan dat nog!   ( 520)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 01-02-2012 09:07
Re : +1 en zelfs in maart kan dat nog!   ( 551)
Robin (Tiel) -- 01-02-2012 09:08
Re : +1 en zelfs in maart kan dat nog!   ( 555)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 01-02-2012 09:12
kan nog   ( 542)
Geert (Lier) -- 01-02-2012 08:59
Re : Dat is geen reden   ( 503)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 01-02-2012 09:06
Ga eens ..   ( 509)
Aad(Roelofarendsveen) -- 01-02-2012 09:16
Re : Ga eens ..   ( 494)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 01-02-2012 09:17
Re : Ga eens ..   ( 490)
Aad(Roelofarendsveen) -- 01-02-2012 09:21
Re : Ga eens ..   ( 508)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 01-02-2012 09:23
Re : Dat is geen reden   ( 542)
Robin (Tiel) -- 01-02-2012 09:19
Re : Dat is geen reden   ( 527)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 01-02-2012 09:21
Re : Iig een stuk realistischer qua maxima   ( 521)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 01-02-2012 11:57
Re : Iig een stuk realistischer qua maxima   ( 538)
Chris vd Bos (Vijfhuizen) ( -2m) -- 01-02-2012 14:31
Re : Iig een stuk realistischer qua maxima   ( 648)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 01-02-2012 16:15
Die volgen GFS...   ( 708)
Peter (Haarlem) -- 01-02-2012 08:28
Re : TT704 ???   ( 653)
Waldo (Arnhem) -- 01-02-2012 08:28
Bijna perfect op die misplaatste spatie na   ( 791)
Chris vd Bos (Haarlem) ( -3m) -- 01-02-2012 08:29
Re : Bijna perfect op die misplaatste spatie na   ( 620)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 01-02-2012 08:35
Re : 5 Daagse MC: IJskoud!   ( 664)
Robin (Spijkenisse) -- 01-02-2012 08:32
Re : 5 Daagse MC: IJskoud!   ( 586)
Robin (Spijkenisse) -- 01-02-2012 08:37
Re : 5 Daagse MC: IJskoud!   ( 580)
Waldo (Arnhem) -- 01-02-2012 08:41