Prima zelfs!

Bericht van: Stefan (Hellevoetsluis) , 01-02-2012 09:30 

Dan zou de pluim zomaar is goed uit kunnen pakken.
Wat een enorm verschil met GFS zeg.
Weerman Bij Rijnmond en Talpa *Fanatiek Regen Liefhebber!* Twitter: @Meteovoorne

EC ENS gemiddelde 120-144-168   ( 1357)
sebastiaan (bussum) -- 01-02-2012 09:29
Prima zelfs!   ( 931)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 01-02-2012 09:30
wel kantje boord hoor   ( 574)
Eric, Rotterdam -- 01-02-2012 09:50
Op 144 uur is een prachtig ENS!   ( 1318)
Seppie (Buren GLD.) -- 01-02-2012 09:31
Zeker, jammer dat er geen sneeuw ligt   ( 942)
Jorge (Middelburg) -- 01-02-2012 09:32
Vraag   ( 784)
sebastiaan (bussum) -- 01-02-2012 09:33
Re : Vraag   ( 685)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 01-02-2012 09:35
Sneeuw   ( 759)
Jorge (Middelburg) -- 01-02-2012 09:36
okay   ( 565)
sebastiaan (bussum) -- 01-02-2012 09:45
Yes...well: zie Maastricht vannacht   ( 510)
Jorge (Middelburg) -- 01-02-2012 10:21
EC ENS gemiddelde 240   ( 1184)
sebastiaan (bussum) -- 01-02-2012 09:31
Re : EC ENS gemiddelde 240   ( 804)
leviathanfd (Heerlen) -- 01-02-2012 09:44
Ja beauty   ( 771)
sebastiaan (bussum) -- 01-02-2012 09:52
Re : EC ENS gemiddelde 240   ( 563)
Eric, Rotterdam -- 01-02-2012 09:51
Re : EC ENS gemiddelde 240   ( 473)
leviathanfd (Heerlen) -- 01-02-2012 10:07
Hopelijk gaat GFS bijdraaien   ( 865)
Albert (Delfzijl) -- 01-02-2012 09:34
EC   ( 758)
sebastiaan (bussum) -- 01-02-2012 09:36
Jammer dat Weeronline dat ook doet...   ( 746)
Peter (Haarlem) -- 01-02-2012 09:41
Re : Verschillen WO en MC   ( 468)
Han Purmerend -- 01-02-2012 10:48
Laten we het hopen in de 6Z run straks..   ( 666)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 01-02-2012 09:38
Re : EC ENS gemiddelde 120-144-168   ( 654)
Marc (Brugge - St. Kruis) -- 01-02-2012 09:38