Re : +156 is gewoon prima natuurlijk

Bericht van: RemcoF (Amstelveen) , 01-02-2012 17:30 

Waar kunnen we tekenen voor deze uitkomst?


Een geslaagde chase is pas compleet als je hem deelt

nieuwe GFS   ( 2053)
Harro Doldersum Bergentheim -- 01-02-2012 16:51
Re : nieuwe GFS   ( 1431)
Stefan (Winsum) -- 01-02-2012 16:56
Vrijdag sneeuw   ( 1689)
Wietse (Groningen) -- 01-02-2012 16:59
Totale neerslaghoeveelheid tot +60h   ( 1614)
Wietse (Groningen) -- 01-02-2012 17:08
Re : Totale neerslaghoeveelheid tot +60h   ( 1106)
Rachid (Groningen) -- 01-02-2012 17:12
  Ik vlieg er gewoon om heen?!  
Takkie (Amstelveen) -- 01-02-2012 17:11
  Weg met die sneeuw 🙁  
Erik (Veendam) -- 01-02-2012 17:53
+54h: Sneeuwstoring vrijdag centraler   ( 2121)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 01-02-2012 17:00
Re : +54h: Sneeuwstoring vrijdag centraler   ( 1603)
Bert(Apeldoorn) -- 01-02-2012 17:01
~5 cm sneeuw hier!   ( 1331)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 01-02-2012 17:02
nou nou   ( 1133)
Oud-Gebruiker <ID-1912> -- 01-02-2012 17:04
Van waar naar waar trekt hij? Nu toon je maar een moment-   ( 1434)
Mathijs (Brugge) ( 4m) -- 01-02-2012 17:02
Re : Van waar naar waar trekt hij? Nu toon je maar een moment-   ( 1154)
Steven (Gavere) ( 10m) -- 01-02-2012 17:03
  Zucht. We duimen alvast  
Mathijs (Brugge) ( 4m) -- 01-02-2012 17:04
Alweer een dooirun voor het westen   ( 1074)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 01-02-2012 17:10
Re : Zucht. We duimen alvast   ( 955)
Gert C (Drongen) ( 11m) -- 01-02-2012 17:14
Re : Zucht. We duimen alvast   ( 817)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 01-02-2012 17:29
Morgen zeker nog niet   ( 790)
Gert C (Drongen) ( 11m) -- 01-02-2012 17:40
Re : Van waar naar waar trekt hij? Nu toon je maar een moment-   ( 1074)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 01-02-2012 17:03
Wij krijgen daardoor eens dooi... Nee ik ga niet akkoord!   ( 1013)
Miguel (Varsenare) ( 15m) -- 01-02-2012 17:07
Weer prijs voor Limburg   ( 1217)
David (Beersel) -- 01-02-2012 17:04
Jep   ( 850)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 01-02-2012 17:06
Re : Jep   ( 941)
David (Beersel) -- 01-02-2012 17:11
  YRNO is HiRLAM, dacht ik  
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 01-02-2012 17:39
Er staan daar ook kaarten van HIRLAM   ( 773)
David (Beersel) -- 01-02-2012 17:49
Re : Er staan daar ook kaarten van HIRLAM   ( 758)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 01-02-2012 17:51
Zeer slechte zaak 🙁   ( 1181)
Tim (Bergen op Zoom) -- 01-02-2012 17:04
Bah, net nu ik van het weekend wil gaan schaatsen.   ( 1003)
Steijn (Amersfoort-Zuid) -- 01-02-2012 17:05
+66 Hogedruk Scandi iets beter   ( 1419)
Anthony (Rotterdam) -- 01-02-2012 17:06
+90 Tweede (mislukte) dooiaanval voor de kust   ( 1402)
Anthony (Rotterdam) -- 01-02-2012 17:12
+96 Dooifront loopt stuk boven Nederland   ( 1364)
Anthony (Rotterdam) -- 01-02-2012 17:16
+126u Rus komt terug   ( 1315)
Steven (Gavere) ( 10m) -- 01-02-2012 17:24
+144 Rus wil terug naar Scandi?   ( 1290)
Anthony (Rotterdam) -- 01-02-2012 17:27
Lijkt me toch uitstel van executie   ( 1174)
Mathijs (Brugge) ( 4m) -- 01-02-2012 17:27
Re : Lijkt me toch uitstel van executie   ( 952)
Steven (Gavere) ( 10m) -- 01-02-2012 17:28
Integendeel! +156   ( 1302)
Anthony (Rotterdam) -- 01-02-2012 17:29
GFS is weer normaal (WZ-versie)   ( 1189)
Anthony (Rotterdam) -- 01-02-2012 17:34
Mag allemaal iets noordelijker   ( 913)
Wietse (Groningen) -- 01-02-2012 17:35
Re : Zeikerd!   ( 824)
RemcoF (Amstelveen) -- 01-02-2012 17:46
Re : Zeikerd!   ( 778)
Wietse (Groningen) -- 01-02-2012 17:49
Strenge vorst s'nachts   ( 998)
Wietse (Groningen) -- 01-02-2012 17:39
Re : Lijkt me toch uitstel van executie   ( 1046)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 01-02-2012 17:30
  😀  
Mathijs (Brugge) ( 4m) -- 01-02-2012 17:32
Re : 😀   ( 762)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 01-02-2012 17:35
+120 Uitloper Rus bereikt ons   ( 1265)
Anthony (Rotterdam) -- 01-02-2012 17:25
Koude kaart   ( 972)
Wietse (Groningen) -- 01-02-2012 17:27
Geeft fikse dooi als het zo oostelijk trekt   ( 1653)
Chris vd Bos (Vijfhuizen) ( -2m) -- 01-02-2012 17:06
Een paar uur maar   ( 1053)
Anthony (Rotterdam) -- 01-02-2012 17:09
Het vervolg lijkt mij wel interessant eigenlijk   ( 1410)
Steven (Gavere) ( 10m) -- 01-02-2012 17:09
  WC's kunnen soms ook interessant zijn hoor 😉  
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 01-02-2012 17:10
Re : Vervolg ziet er tot +144 zelfs prima uit,   ( 840)
RemcoF (Amstelveen) -- 01-02-2012 17:28
Re : +156 is gewoon prima natuurlijk   ( 1014)
RemcoF (Amstelveen) -- 01-02-2012 17:30
Neemt de beer steekpenningen aan?   ( 771)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 01-02-2012 17:32
Re : +180... De Beer is op weg naar.....   ( 1105)
RemcoF (Amstelveen) -- 01-02-2012 17:37
GFS heeft de gijzelingsactie meegenomen in de berekening!   ( 859)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 01-02-2012 17:38
Re : GFS heeft de gijzelingsactie meegenomen in de berekening!   ( 732)
RemcoF (Amstelveen) -- 01-02-2012 17:48
Re : T2m +168 (woensdagmiddag)..... zucht   ( 1155)
RemcoF (Amstelveen) -- 01-02-2012 17:34
Wat jammer, dat de betrouwbaarheid na +120 eindigt 😉   ( 782)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 01-02-2012 17:38
Re : Vervolg ziet er tot +144 zelfs prima uit,   ( 757)
Steven (Gavere) ( 10m) -- 01-02-2012 17:31
Re : Geeft fikse dooi als het zo westelijk trekt   ( 1081)
Robin (Spijkenisse) -- 01-02-2012 17:09
  oops je hebt gelijk, ik heb het aangepast  
Chris vd Bos (Vijfhuizen) ( -2m) -- 01-02-2012 17:31
  Rampzalig voor het ijs, dooi met sneeuw. 🙁  
Steijn (Amersfoort-Zuid) -- 01-02-2012 17:16
Re : Geeft fikse dooi als het zo westelijk trekt   ( 1380)
Bert(Apeldoorn) -- 01-02-2012 17:10
  Gevaarlijke kaart...  
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 01-02-2012 17:38
Idd Gevaarlijk.   ( 711)
Stefan (Winsum) -- 01-02-2012 17:50
Hier nog 4 graden vorst volgens de oper   ( 815)
Sander (Tegelen) ( 42m) -- 01-02-2012 17:29
Re : nieuwe GFS   ( 861)
Harro Doldersum Bergentheim -- 01-02-2012 17:09
+144 laag boven Ierland kan gaan helpen om de   ( 923)
ivo (Sittard) -- 01-02-2012 17:25
Westen in deze run soms net fout   ( 1167)
Chris vd Bos (Vijfhuizen) ( -2m) -- 01-02-2012 17:30
Re : Alleen vrijdag Chris   ( 783)
RemcoF (Amstelveen) -- 01-02-2012 17:38