Alle slechter stemmers aan het balen

Bericht van: Rik(Maastricht) , 01-02-2012 20:04 

Waarschijnlijk grotendeels 'warmte' liefhebbers 😉

Uitslag Poll   ( 1150)
sebastiaan (bussum) -- 01-02-2012 20:02
Alle slechter stemmers aan het balen   ( 716)
Rik(Maastricht) ( 140m) -- 01-02-2012 20:04
Ik heb beter gestemd, maar stiekem dacht ik eigenlijk   ( 630)
Mathijs (Brugge) ( 4m) -- 01-02-2012 20:05
Over warmte liefhebbers gesproken:   ( 610)
Rico (Den Bosch) -- 01-02-2012 20:06
@ Douwe   ( 627)
Steven (Gavere) ( 10m) -- 01-02-2012 20:06
Re : @ Douwe   ( 479)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 01-02-2012 20:20
Re : @ Douwe   ( 468)
Steven (Gavere) ( 10m) -- 01-02-2012 20:22
Re : @ Douwe   ( 442)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 01-02-2012 20:31