Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
Volgens mij iets mis als je naar het KMI gaat
Bericht van: Miguel (Varsenare) , 01-02-2012 20:27
en bij de 14 daagse kijkt zie je voor vrijdag hun ens naar gemiddeld -10°C gaan maar ook snachts. Ergens foutje zeker waardoor ze het ook zo over nemennnnn?
Quote selectie
Bericht laatst bijgewerkt: 01-02-2012 20:27
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
TT 305 max vrijdag -10° ?
(
1673)
Geert (Lier) -- 01-02-2012 20:25
Volgens mij iets mis als je naar het KMI gaat
(
1002)
Miguel (Varsenare)
(
15m)
-- 01-02-2012 20:27
idd
(
662)
Stijn (Brussel) -- 01-02-2012 20:29
Is idd fout, moet toch wel een graad of 5 hoger
(
683)
Timothy (Merelbeke)
(
27m)
-- 01-02-2012 20:30
Re : Is idd fout, moet toch wel een graad of 5 hoger
(
568)
Stijn(Rotselaar) -- 01-02-2012 20:37
Hmm, dat zou best wel eens kunnen ja.
(
549)
Timothy (Merelbeke)
(
27m)
-- 01-02-2012 20:43
Staan wel vaker rare dingen op die pagina's
(
632)
Jim (Voorburg) -- 01-02-2012 20:29
Komt van dit foutief kaartje
(
1003)
Marcus (Sleidinge)
(
6m)
-- 01-02-2012 20:32
Gewoon laten staan tot de volgende update..
(
677)
Joris (Mendonk (Gent)) -- 01-02-2012 20:43
Re : Komt van dit foutief kaartje
(
513)
David (Beersel) -- 01-02-2012 21:01