nu nog een berg sneeuw en...

Bericht van: Younes (Zoetermeer) , 01-02-2012 21:48 

de hel van 2012 is een feit.

PLUIM   ( 2500)
michel zuidlaren -- 01-02-2012 21:35
Re : Oper zit niet eens onderin. Wauw.   ( 1130)
Pieter (Delft) -- 01-02-2012 21:38
Re : Ohhhhh jemig   ( 1092)
RemcoF (Amstelveen) -- 01-02-2012 21:39
Re : PLUIM   ( 972)
Gerrit (Gees) -- 01-02-2012 21:41
nu nog een berg sneeuw en...   ( 764)
Younes (Zoetermeer) -- 01-02-2012 21:48
hele mooie pluim!   ( 710)
Bob (Kradij) -- 01-02-2012 21:48