Re : Marijke, op de radar is het sterk a/h activeren

Bericht van: Opsurfer (Wilhelminaoord-Dr) , 16-07-2003 19:27 

Je kunt nu beter naar buiten te kijken, ZO van Lemmer? Een nieuwe lijn Coevorden, Hoogeveen-Steenwijk, Stavoren onrwikkelt zich....
Peter.

Marijke, op de radar is het sterk a/h activeren   ( 807)
Opsurfer (Wilhelminaoord-Dr) -- 16-07-2003 19:21
Ah, ik zie het nu...   ( 749)
X. -- 16-07-2003 19:46
Re : Marijke, op de radar is het sterk a/h activeren   ( 836)
Roelf-Jan (Lemmer) -- 16-07-2003 19:22
Re : Marijke, op de radar is het sterk a/h activeren   ( 783)
Opsurfer (Wilhelminaoord-Dr) -- 16-07-2003 19:27
Re : Marijke, op de radar is het sterk a/h activeren   ( 730)
Roelf-Jan (Lemmer) -- 16-07-2003 20:00
Re : Marijke, op de radar is het sterk a/h activeren   ( 1075)
Bert(Apeldoorn) -- 16-07-2003 19:25
Re : Marijke, op de radar is het sterk a/h activeren   ( 797)
Rico (Hoofddorp) ( 3m) -- 16-07-2003 19:27